Millaisia ihmisiä ovat huumorintajuttomat ihmiset?
Kommentit (5)
En tule toimeen. Silloin kyn on täysin huumorintajuton, niin kyse ei ole vitsien heittelystä. Vaan silloin takerrutaan ihan kaikkeen ja tehdään kärpäsestä härkänen. Koska huumorintajua ei löydy sen vertaa, että voisi hymähtää, että nyt Liisa vähän mokasi, mutta no harm done, joten mennään eteenpäin.
Varmasti tympeitä ja väsyttäviä, ainakin siltä minusta tuntuu kun itse olen tällainen huumorintajuton ja kankea kiinnostavien ihmisten seurassa. Toisestakin tulee sellainen vitsejä varova jäykkis ja huomaan, että se on toiselle hankalaa.
Kerro hieman omasta "huumorintajustasi" niin kerron sitten sulle vastauksen.
Tjaa,a. Vaikea sanoa, koska huumoriakin on monenlaista. Mut luulen huumorintajuttomia yhdistävän yleisemmin, jonkinlainen tilannetajuttomuus ja kyvyttömyys nähdä asioista eri puolia kaikki on vain samaa esimerkiksi harmaata (mössöä). Huumorin ainakin itse ymmärrän tarkoiavan muutakin kuin vain, että kyseessä olisi yksinomaisesti hauska ja/ tai naurettava juttu (sanallinen esitys) tai asia ja tai tilanne (ns. tilnanne huumori) .
Mainiosti tulen toimeen. Puhun pelkkää asiaa ja sitäkin lyhyesti. En odota viihtyväni heidän seurassaan.