Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan teillä kesti ennen kuin vauva "siementyi"?

Vierailija
19.10.2019 |

Olen nyt siinä iloisessa tilanteessa mieheni kanssa, että haluamme lapsen. Olen täällä hetkellä n. 30v, eikä minulla ole vielä mikään ihan kauhea kiire. Mies on vähän vanhempi ja haluaa myös satavarmasti lapsia mutta hänenkään ei tarvitse niitä ehdottomasta heti huomenna saada. Me kummatkin siis haluamme lapsia niin pian kun haluavat tulla maailmaan. Me sovimme, että nyt jätämme ehkäisyn pois ja harrastamme seksiä kun mieli tekee. Emme siis tutki tarkemmin, milloin olisi aina kuukaudesta se otollinen hetki ja sitten on ns "pakko" harrastaa seksiä. Sitten olisi ihana yllätys jos lapsi tulee :)

Onko muilla kokemuksia tällaisesta, miten nopeasti sitä realistisesti raskautuu? Me harrastamme seksiä yleensä viikonloppuisin kun viikolla on työstressit kummallakin, vaikka silloin tällöin viikollakin onnistuu. Onko sitä oikeasti niin vaikea tulla raskaaksi, että pitää katsoa ne oikeat päivät?

Olisi kiva kuulla muiden lapsen yrittämistarinoita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä ongelmia kenellä ei. Itse raskaana 2 kertaa. Molemmat heti ensimmäisestä kerrasta.

Vierailija
2/3 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen sai alkunsa puoli vuotta pillereiden lopettamisen jälkeen. Ei seurailtu mun kiertoa vaan ihan entiseen malliin mentiin. Tuohon puoleen vuoteen tuli pari hiljaisempaa kuukautta, kun sairastin influenssan jälkitauteineen ja toisella kerralla mies oli pitkällä työreissulla.

Ekan ja tokan muksun välissä meillä ei ollut hormonaalista ehkäisyä käytössä ja tulin raskaaksi heti ekasta kierrosta. Toisen ja kolmannen välissä taas sama ja raskaaksi toisesta kierrosta.

Neuvon ottamaan ihan rennosti. Tuo on jännittävää ja ainutlaatuista aikaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10min hankintapäätöksestä kesti kaikilla kolmella kerralla.

Tosin tiedän kyllä suunnilleen ovulaatiopäiväni.

En nyt ihan tajunnut miksi sen ovispäivän kanssa pitäisi esittää ettet tietäisi missä vaiheessa kiertoa se on ja hedelmöittyminen on sitten "yllätys"?