Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset naiset, miten hoidatte itseänne?

Vierailija
19.10.2019 |

Liikunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla pystyn pitämään painon kurissa, mutta kasvot alkavat roikkua. Miten te kanssasisaret hoidatte kasvojanne? Myös muut vinkit ovat tervetulleita.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuminen on geeneistä kiinni. Siihen ei auta kuin veitsi, jos sille tielle haluaa lähteä.

Vierailija
2/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Miksi hoitaisin? Kyllä sen näkee vaikka kasvojaan hoitaisi että on keski-ikäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen auta kuin kirurgia.

Vierailija
4/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen auta kuin kirurgia.

Tai toki jotkut ruiskeet, pistokset ja jotkut mesolangat voi myös auttaa, mutta en itse jaksa tuollaisiin lähteä. Nelikymppisestä joka itse olen, ei saa parikymppistä millään, vaikka mieluummin olisinkin 20 v.

Vierailija
5/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ei ole kurissa, olen lihava. Laihdutin aiemmin kun olin ihastunut, mutta sitten annoin painon tulla takaisin.

Kasvoja hoidan marketin tuotteilla, tärkeintä on aurinkosuoja. Olen ihan tyytyväinen, ei vielä ryppyjä.

N41

Vierailija
6/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy on paras kasvojenkohotus.

Vierailija
7/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut pienestä pitäen puhdistamaan kasvot puhdistusmaidolla aamulla ja illalla, jatkan edelleen. Käyn kuntosalilla viikotaain ja yritän lenkkeillä. Pyrin syömään puhdasta ruokaa nomaali arjessa, herkuttelen kyllä myös välillä ja syön kaikkea ruokaa.. Nuorempana käytin kalliimpia kasvotuotteita, nyt jo kymmenen vuotta edullisempia, jotka toimitat ihan yhtä hyvin, kosteusvoidetta käytän joka päivä, kuorinta-aineta silloin tällöin, kasvoseerumia käytän myös. D-vitamiinia ja C- joka päivä, rautakuurin otan satunnaisesti. En ole fanaatikko mihinkään suuntaan ravinnon tai liikunnan suhteen, mutta yritän pitää liikkuvuuden, lihasvoiman ja tasapainoaistit kunnossa vanhuuden varalle. Roikkuminen ei haittaa, en haluaisi näyttää nuoremmalta  ja minusta kasvot ovat mielenkiintoisemmat ihmisillä joilla on jo ikää. En koe että rypyt ja roikkuminen haittaavat. Siinäpä se, olen 59 v.

Vierailija
8/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantamisen varaa on. Liikun säännöllisen epäsäännöllisesti. Pyöräilen, lenkkeilen ja uin. Mieltäni hoidan metsässä. Suurin ongelma on ruokailu. Työni on kovin vaihtelevaa, suhaan edestakaisin milloin missäkin. Eväiden kuljettaminen mukana on hankalaa, aamupalaksi. Jäää turhan usein välistä. Usein laitan ensimmäisen kerran jotain suuhuni vasta työpäivän jälkeen. Syömäni ruoka on sinänsä ihan terveellistä, mutta rytmitys täysin pielessä.

Ihonhoitotuotteet ostan Tokmannilta.

Vierailija
9/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% mammoista hoitaa itseään lepäämällä ja syömällä herkkuja. Ulkonäöstä päätellen siis..

Vierailija
10/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kuntosalilla neljästi viikossa, liikun paljon metsässä ja luonnossa eli ulkoilen. Ihonhoitoon perus kosteusvoiteet ja puhdistusaineet, juon vähintään 2l vettä päivässä.

Ikä (48v) saa näkyä, ryppyjä en vahdi. Kirurgiat ja muut vippaskonstit on tuhon tie, ennemmin tai myöhemmin ikä voittaa ja sitten naama näyttää batmanin jokerilta

Myös rakastaja pitää olon nuorena

Vierailija
11/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KikeH kirjoitti:

Olen oppinut pienestä pitäen puhdistamaan kasvot puhdistusmaidolla aamulla ja illalla, jatkan edelleen. Käyn kuntosalilla viikotaain ja yritän lenkkeillä. Pyrin syömään puhdasta ruokaa nomaali arjessa, herkuttelen kyllä myös välillä ja syön kaikkea ruokaa.. Nuorempana käytin kalliimpia kasvotuotteita, nyt jo kymmenen vuotta edullisempia, jotka toimitat ihan yhtä hyvin, kosteusvoidetta käytän joka päivä, kuorinta-aineta silloin tällöin, kasvoseerumia käytän myös. D-vitamiinia ja C- joka päivä, rautakuurin otan satunnaisesti. En ole fanaatikko mihinkään suuntaan ravinnon tai liikunnan suhteen, mutta yritän pitää liikkuvuuden, lihasvoiman ja tasapainoaistit kunnossa vanhuuden varalle. Roikkuminen ei haittaa, en haluaisi näyttää nuoremmalta  ja minusta kasvot ovat mielenkiintoisemmat ihmisillä joilla on jo ikää. En koe että rypyt ja roikkuminen haittaavat. Siinäpä se, olen 59 v.

Entä kun on tehnyt ja tekee edelleen kaikkea tätä ja silti kasvot on valahtanut? Rahaa tarvittaisiin ja rutkasti, jotta saisi kireän ihon ja kissan viirusilmät.

Vierailija
12/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymy on paras kasvojenkohotus.

Totta tuo geeneistä johtuminen. Minulla 65 ystävä, jolla hyvä, siloinen iho. Tosin hän on pullea, joten lihavuuskin siloittaa. Itse olen 10v nuorempi ja rypyt näkyy, muttei onneksi roikkuminen. Ei voi mitään, sellaista se elämä ja vanheneminen on. Täytynee kiinnittää katse siihen, mikä on hyvää, esim. terveys.

Vierailija
13/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90% mammoista hoitaa itseään lepäämällä ja syömällä herkkuja. Ulkonäöstä päätellen siis..

Onneksi sä näytät nuorelta Dolph Lundgrenilta... Kun edes D.L ei näytä enää nuorelta.

Vierailija
14/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuttanut oikeastaan mitään tapojani sitten nuoruuden, eli normaalia liikuntaa, hyvää ruokaa, hymyä ja iloista mieltä, siinä kaikki ja olen aivan ihana.

Ulkonäkölliset seikat ovat minulle aika se ja sama, tottakai käyn kampaajalla ja meikkaan kun meikkaan, mutta en jaksa mitään erikoisjuttuja.

Tykkään itsestäni ja ystävät, mieheni, lapseni ja lähipiirini tykkää minusta myös. Eli heidän kanssa vietetty aika riittää kasvojen kohottajaksi. Sitä paitsi äidilläni ei roiku vieläkään kasvojen iho ja hän on jo 75 vuotias. Geeneistä se on kiinni. N45

Vierailija
15/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyötyliikunta ja liiallisen sokerin välttäminen. Eipä oikein muuta.

Vierailija
16/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultherapy on kiinteyttänyt kasvoja mielestäni hyvin. Siis ei mitään pistoksia vaan siedettävän kivun rajoissa olevia sähköimpulsseja, jotka stimuloivat ihon omaa kollageenituotantoa. Toimii kiinteyttävänä ja ennalta ehkäisevänä, ei silloin, jos iho jo kunnolla roikkuu. Lisäksi retinolivoiteita ja vuorotellen myös glykolihappohoitoja, nekin lisäävät ihon oman kollageenin tuotantoa.

Terveellinen, kasvisvoittoinen ja vähäsokerinen ruokavalio, aurinkosuoja ja säännöllinen liikunta ovat itsestäänselvyyksiä.

Olen yli 40-vuotias, mutta kuulemma näytän 3-kymppiseltä. Tämä sekä tavisten että lääkäreiden mukaan. Plastiikkakirurgi ei missään nimessä olisi vielä suostunut mitään leikkaamaan, vaan kyse vain ikääntymisen hidastamisesta.

Osaksi saan kiittää myös geenejä. Ihoni on rasvainen, ja se pitää osaltaan ihon rypyttömänä. Toisekseen rintakudokseni on sellainen, etteivät rinnat ala roikkua varmaan ikinä. Kaksi lasta olen imettänyt taaperoksi ja rinnat yhä kuin 20-vuotiaalla, plastiikkakirurgikin sanoi, ettei niitä voisi edes tuota enempää kohottaa.

Mutta minulla on ollut aina terveelliset elämäntavat ja ihoa olen hoitanut ja aurinkosuojaa käyttänyt teinistä saakka.

Vierailija
17/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pysyy tällaisena passelin pulskana naisena, niin naamakin on napakka. Laihoilla se saattaa alkaa valumaan jo hyvinkin aikaisin.

Jos naamalla on alituiseen myös ikävä ilme, niin ei se ketään kaunista.

Vierailija
18/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on pienin ongelmista,40+ estrogeeni vähenee,paras ryppyvoide olisi hormonit.

Esivaihdevuosien myötä säryt ja kolotukset lisii ,jos ei tajua syödä estrogeenia.

Näille tollukoilla myydään särkylääkkkeitä ja ryppyvoiteita.

Moni luulee näyttävän nuoremmalta,varsin miehet,mutta aika moni viisikymppinen ukko on joko kuiva kuin kapakala tai pösö kuin Ursula.

Kultainen keskitie olisi ok.

Vierailija
19/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KikeH kirjoitti:

Entä kun on tehnyt ja tekee edelleen kaikkea tätä ja silti kasvot on valahtanut? Rahaa tarvittaisiin ja rutkasti, jotta saisi kireän ihon ja kissan viirusilmät.

Jos haluaa elää vanhaksi, niin silloin väistämättä näyttää vanhalta. Ei voi mitään. Kirurgisesti korjailtu naama näyttää yleensä luonnottomalta, pahimmissa tapauksissa vähän jo friikiltä. 

Vierailija
20/21 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkööne kirjoitti:

Ulkonäkö on pienin ongelmista,40+ estrogeeni vähenee,paras ryppyvoide olisi hormonit.

Esivaihdevuosien myötä säryt ja kolotukset lisii ,jos ei tajua syödä estrogeenia.

Näille tollukoilla myydään särkylääkkkeitä ja ryppyvoiteita.

Moni luulee näyttävän nuoremmalta,varsin miehet,mutta aika moni viisikymppinen ukko on joko kuiva kuin kapakala tai pösö kuin Ursula.

Kultainen keskitie olisi ok.

Eikö estrogeenin ottaminen aiheuta rintasyöpää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan