Olenko tyhmä, kun olen aika varma että minut ghostannut mies kiinnostuu minusta uudestaan kunhan vain pommitan häntä ahkerasti
En voi uskoa että juttumme olisi ohi. En vain voi. On niin suuri kaipaus häneen. En jaksa uskoa että se olisi yksipuolista. On minulle ennenkin annettu pakit ja olenkin nämä miehet unohtanut enkä heitä ole ollenkaan kaivannut, mutta tämä juttu oli erilainen, koska kaipaan häntä kovasti enkä koskaan saanut kuulla sitä lausetta hänen suustaan, että juttumme olisi ohi.
Mielipiteitä? Ajatelkaa jos olisinkin oikeassa... onko siihen mahdollisuutta?
Kommentit (15)
Anna kuule olla. Älä nolaa itseäsi sen enempää. Ei maailma yhteen mieheen kaadu. Uutta vaan hakuseen😊
Vierailija kirjoitti:
Pommita ihmeessä. Todennäköisesti hän on estänyt sinut etkä saa viestejäsi edes perille.
Menevät perille. Lukukuittausten perusteella myös lukenut ne. AP
Minäkin olen kerran ghostannut ja jos tämä mies olisi tykittänyt viesteillä ja puheluilla niin olisin varmasti lämmennyt, koska kyllähän se osoittaa että toinen todella haluaa juuri minut.
Siksi aion pommittaa tätä miestä, ei tässä mitään voi menettääkään.AP
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kerran ghostannut ja jos tämä mies olisi tykittänyt viesteillä ja puheluilla niin olisin varmasti lämmennyt, koska kyllähän se osoittaa että toinen todella haluaa juuri minut.
Kyllä voit menettää sen miehen kokonaan. Mä ainakin säikähtäisin niin että blokkaisin sut. Rauhotu ja keksi joku harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi aion pommittaa tätä miestä, ei tässä mitään voi menettääkään.APKyllä voit menettää sen miehen kokonaan. Mä ainakin säikähtäisin niin että blokkaisin sut. Rauhotu ja keksi joku harrastus.
Ehkä minä toivonkin että hän blokkaa minut? Saisinpahan vihdoin tietooni ettei hän tosiaan enää kaipaa viestejäni.AP
Vierailija kirjoitti:
Voit kyllä menettää itsetuntosi. Eikä se hetkeen palaudu takaisin. Ja jos olet kerta jo päättänyt mitä tehdä tuon asian suhteen, niin miksi kyselet täällä.
Ensin pommitat ystävällisillä viesteillä. Kun ei vastaa, alat uhkailla ja haukkua. Muista kommentoida myös julkisesti someen. Jos tämäkään ei tuota tulosta, lähdet miehen kotikulmille tai työpaikalle notkumaan. Jos sattuu näkymään toisen naisen seurassa, selvitä kuka se hutsu on ja täytä myös horatsun puhelin viesteillä. Ei haittaa, vaikka olisi miehen sisko.
Vierailija kirjoitti:
Ensin pommitat ystävällisillä viesteillä. Kun ei vastaa, alat uhkailla ja haukkua. Muista kommentoida myös julkisesti someen. Jos tämäkään ei tuota tulosta, lähdet miehen kotikulmille tai työpaikalle notkumaan. Jos sattuu näkymään toisen naisen seurassa, selvitä kuka se hutsu on ja täytä myös horatsun puhelin viesteillä. Ei haittaa, vaikka olisi miehen sisko.
Oletko se joka tykkää Cheekin veljestä kovin?
Se lukee ja nauraa kamuineen sulle
Vierailija kirjoitti:
Siinä on se ero, että mies väistää pommeja siirtymällä entistä kauemmaksi.
Pommita ihmeessä. Todennäköisesti hän on estänyt sinut etkä saa viestejäsi edes perille.