Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö riidat selvittää vai voiko ne vain unohtaa?

Vierailija
16.10.2019 |

?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole selvittänyt enkä unohtanut. Näillä mennään.

Vierailija
2/13 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyrkiä selvittämään mutta jos ei onnistu, niin sitten kannattaa vain unohtaa.

Vierailija
4/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan riidan aiheesta sekä siitä, miten haluaa ihmissuhteen jatkuvan toisen osapuolen kanssa vai haluaako jatkuvan lainkaan. 

Vierailija
6/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitän riidat, jos vastapuolikin haluaa näin tehdä. Ja unohdan, jos en tule olemaan vastapuolen kanssa enää tekemisissä.

Vierailija
7/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos vaikka muuttokiireessä on kumpikin väsyneitä ja tulee riitaa siitä miten muuttolaatikot kannattaa teipata kiinni, niin ehkä sen voi unohtaa. Jos taas riidan aiheena on joku iso asia kuten lapsiluku, niin kannattaa selvittää.

Vierailija
8/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanonta: Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Klisee, mutta pitää edelleen paikkansa.

Vierailija
9/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu riidasta. En lähtisi pakolla selvittämään kaikkia pikkuriitoja, se vie vaan enemmän energiaa ja mahdollisesti tuottaa pahempaa mieltä kuin unohtaa pikkujutut.

Vierailija
10/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on tilanteesta, jossa ystäväpariskunnan kanssa tuli (ensimmäinen) riita. Itse halusin selvittää riidan, jutella ja purkaa tilanteen. He eivät. Millään tasolla.

No, ystävyys loppui sitten siihen. Olimme riitaa ennen päivittäin tekemisissä ja elämämme nivoutuivat yhteen myös monen käytännön asian kautta. Meillä meni vaihtoon harrastukset, osa yhteisistä ystävistä, jopa asuinpaikka. He eivät liikahtaneet tuumaakaan.

Tuo ero on yksi elämäni kipeimmistä kokemuksista. Itse riita oli aivan mitätön, mutta sen jälkeinen täyshylkäys ystävien tasolta ei unohdu koskaan.

Vierailija
11/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmassa osassa riitoja aihe on niin typerä ettei niissä ole mitään selvitettävää.

Vierailija
12/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki ikävät asiat kannattaa työntää maton alle ja unohtaa sinne. MIksi tuhlata elämää ikäviin asioihin? Varsinkin, jos on itse loukannut tai vahingoittanut jotakuta, selvittäkööt itse ongelmansa jos niitä kokee olevan minä en sellaiseen aikaani tuhlaa."

Näin minulle sanoi kaverini. Nykyään sitten entinen kaveri. Asioista kannattaa ja pitäisi puhua, pyrkiä käsittelemmään asiana eikä henkilökohtaisena loukkauksena kaikkia asioita. 

Vierailija
13/13 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne unohtaa, niin mites niitä voiskaan selvittää.