Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kiinteistövälittäjät ovat niin ylimielisiä?

Vierailija
16.10.2019 |

https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/46757dc4-2974-4c02-a955-e2ed1bccfd27
"Tee paljon töitä. Tässä maailmassa ei ole saatu mitään merkittävää aikaiseksi kahdeksan tunnin työpäivällä."

Ja mitähän maailmalle merkittävää tämä nuori herra on saanut aikaiseksi? Samalla aliarvioit ihan perusduunareiden: hoitajien, pankkivirkailijoiden, kaupan kassojen, partureiden ja jopa Teslasi huoltajien panosta.

En minäkään ole saanut mitään huimaa aikaan, tienaan vuodessa 23k ja siitä huolimatta olen tyytyväinen elämääni. Ja olen myös vela, elämme mieheni kanssa ihanan rentoa elämää, kiitos 8h työpäivien.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä otat henkilökohtaisesti asian! Noloa sinulle. Yritä nyt hieman nousta sieltä maan matosien viereltä ja lopeta nyyhkiminen.

Vierailija
2/15 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä otat henkilökohtaisesti asian! Noloa sinulle. Yritä nyt hieman nousta sieltä maan matosien viereltä ja lopeta nyyhkiminen.

Mua ei yhtään haittaa se että hän uhraa elämänsä työlle, on rikas ja elää leveästi, mutta muiden ihmisten töiden arvostelu on se mikä herätti närää. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit missata olennaisen pointin...

Vierailija
4/15 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tee paljon töitä. Tässä maailmassa ei ole saatu mitään merkittävää aikaiseksi kahdeksan tunnin työpäivällä."

Entä kenelle Arvonen suosittelee vastaavaa elämäntyyliä kuin hänellä?

- En kenellekään. Jokainen voi keksiä ihan oman tyylinsä, ei tämä oma sovi aina mullekaan. Testaa sitä, mikä sulle sopii ja muuta yksi juttu kerrallaan.

Ota tästä se pointti... 

Vierailija
5/15 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun syytät kaikkia kiinteistönvälittäjiä ylimielisiksi yhden snobin perusteella.

Vierailija
6/15 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä kenelle Arvonen suosittelee vastaavaa elämäntyyliä kuin hänellä?

- En kenellekään. Jokainen voi keksiä ihan oman tyylinsä, ei tämä oma sovi aina mullekaan. Testaa sitä, mikä sulle sopii ja muuta yksi juttu kerrallaan.

Ota tästä se pointti... 

Ohi meni taas.

Vierailija
7/15 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun syytät kaikkia kiinteistönvälittäjiä ylimielisiksi yhden snobin perusteella.

Näitä Roneja ja Andreita tuolla alalla riittää, olen työni puolesta nähnyt (en itse ole lkv). Tunnustan etten ikinä ostaisi asuntoa välittäjältä vaan yksityishenkilöltä.

Vierailija
8/15 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa olevaa poikaa tuplaten vanhempana  voin todeta, että on parempi jo tuossa iässä miettiä elämäntapojaan kuin itkeskellä keski-iässä miten olisi voinut pelastaa itsensä ylipainolta ja silmäpusseilta.

Poika on tajunnut säännöllisyyden vaikutuksen kiireen hallintaan. Tottakai ikään kuuluu pieni ylimielisyys ja itsevarmuus, sillä identiteettiä rakennetaan erilaisten vaikutteiden myötä. Se ei rakennus, jos antaa minkä tahansa asian vaikuttaa itseensä. POika on ottanut oppia ihan järkevistä ismeistä ja parempi niin kuin röhnöttää kaljatölkki kourassa sohvalla perhekriisin keskellä.

Elämä opettaa ja koulii meitä jokaista. Emme todellakaan ole sitä, mitä olemme olleet nuorempina. Ja jos emme elämän myötä viisastu ja muutu toivon voi olla huolissaan.

Vierailija
9/15 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ylipäätään ymmärrä mihin kiinteistönvälittäjiä tarvitaan? Ai niin, yhteen asiaan, ihmisten kusettamiseen viemällä heidän rahojaan tekemättä yhtään mitään.

Kaiken voi ihan hyvin hoitaa itse, saa aika hyvän palkkion itselleen.

Olen myynyt kaikki asuntoni itse, ei mitään ongelmia, eikä ollut kova työ.

Vierailija
10/15 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta kiinteistövälittäjiä yhtään. Välistävetäjiä joista maksaa asunnon ostaja ja myyjä. Eläinmailmassa tuollaisia sanotaan loisiksi.

Vierailija
11/15 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistönvälittäjät :D Ärsyttävin ammattikunta heti puhelinmyyjien jälkeen.

Itse kun tein asuntokaupat niin kiinteistönvälittäjä vaan haittasi myymistä valehtelullaan, kieroilullaan ja sekoilullaan.

Vierailija
12/15 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä voi muuta sanoa kuin että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Niin kauheaa itsensä puolustelua ja muiden lyttäystä kommentoijilta niin täällä kuin tuolla kommenteissakin.

Vierailija
13/15 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsän oloinen kaveri, jotenkin niin tästä "maailmasta" Niin mitä se työ kullekin on ja paljonko on tarpeeksi..

Vierailija
14/15 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on silloin painaa täysillä pitkää päivää, kun kepin päässä roikkuva porkkana on muhkea. On niin noloa, kun etuoikeutetussa asemassa olevat leuhkivat tulojensa ohella myös siitä, miten heistä ja heidän työmoraalistaan tulisi muiden ottaa mallia. 

Niin moni asia tässä elämässä on oikeasti sattumasta, onnesta kiinni. Joka toinen asia on sellainen, mihin ei itse voi vaikuttaa.

Vierailija
15/15 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun nuori mies on ollut luultavasti alalla vasta vähän aikaa. Innoissaan hän ainakin vaikuttaa olevan. Ja kauppojakin, eli siis tulosta, näyttää tulevan. Voihan hän olla hyväkin työssään, hänet tuntevat tietävät ehkä paremmin.

Yleisesti ottaen kuvani kiinteistönvälittäjistä on kuitenkin valitettavan kielteinen, niinkuin vaikuttaa monella muullakin täällä olevan. Olen sen verran monesti eri välittäjien kanssa ollut tekemisissä, että heistä on itselleni muodostunut selkeä kuva heidän toiminnastaan ja motiiveistaan. Aluksi osaavat lirkutella ja leperrellä asiakasta maasta taivaisiin; olla niin mukavaa ja ystävällistä, että voi pojat! Sitten kun enemmän tutustuu, heistä paljastuu usein se todellinen luonne; oman edun tavoittelua, suoranaista ahneutta, kieroilua ja " asioiden unohtelua, pomotusta".

Tätä ammattiryhmää leimaa tietty röyhkeys, heillä monillakaan ei ole mitään pitkäaikaista, vuosia kestävää koulutusta alalleen ja se todellakin näkyy.

Paremman pitää kun ei tarvitse kiinteistönvälittäjiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän