Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tekosyysi mikset tervehdi tuttuja?

Vierailija
15.10.2019 |

Uusi naapuri muutti kuun vaihteessa eikä olla vielä vaihdettu sanaakaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekosyy on lievä kasvosokeus, ja ei ihan lievä likinäköisyys. Piilareita ei oo ja usein liikun julkisilla paikoilla ilman silmälaseja.

Vierailija
2/7 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvosokeus. Moikkaan kyllä jos minua moikataan ensin, mutta usein en tiedä kuka se ihminen onkaan, ellei ole ihan tosi tuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse tekosyytä. 

En moikkaile muita kuin oikeasti tuttuja, en pelkkiä naamatuttuja tai naapureita sen kummemmin. 

Olen asunut samassa paikassa 8 vuotta, tunnen YHDEN naapurin nimeltä. 

Hänellekin puhuin viimeksi varmaan 2 vuotta sitten.

Ja miksi ihmeessä pitäisi? Minua ei kiinnosta naapureiden vointi, enkä osaa nähdä mitään syytä miksi ihmeessä heitä kiinnostaisi minun.

Sama juttu muiden naamatuttujen kanssa. Jos aidosti kiinnostaisi jostian syystä, tuo henkilö olisi enemmän kuin naamatuttu.

Vierailija
4/7 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö...naapurit ei ole minun tuttuja. Ne on vain ihmisiä, jotka saatuu asumaan samassa talossa ja se ei tee meistä kaverikerhoa.

Vierailija
5/7 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe niitä.Usein on lasit kotona ja vaikkei olisikaan niin on niin huonot lasit jo etten näe siltikään,eikä varaa uusiin.Sori tutut jos en moikkaa..!

Vierailija
6/7 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvosokea täälläkin. Meitä on n. 2,5% porukasta. Se on jo aika paljon lopulta. 1/40

Jos joku moikkaa mua, moikkaan kyllä aina varmuuden vuoksi takaisin, jos ehdin, kun en ole oikein ikinä varma, kuka se on. Joskus tilanteet vaan menee ohi niin äkkiä, etten ehdi sanoa mitään.

En ole koskaan pitänyt naapureita ns. tuttuina, ellei olla juteltu enemmän. Suomessa ei kuulu väkisin tutustuminen kulttuuriin oikein. Jos naapuri tahtoo olla rauhassa, niin annetaan sen olla. Tilan antaminen on kohteliasta.

Vierailija
7/7 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei nekään tervehdi tai sitten aikasemmin on tervehtiny ja muutakin mutta nyt ihan päinvastoin eikä edes tervehdi mitä ihmettelen ja sitten on niitä jotka vaan moikannut eikä mitään muuta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi