Toisilla elämä menee niin hyvin
Mutta toisaalta mulla on ollut mielenkiintoinen elämä.
Kommentit (7)
Sama täällä. Mieluummin silti valitsisin tylsän kuin mielenkiintoisen elämän, kun nämä mielenkiintoiset jutut ovat pääasiassa negatiivisia :(
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Mieluummin silti valitsisin tylsän kuin mielenkiintoisen elämän, kun nämä mielenkiintoiset jutut ovat pääasiassa negatiivisia :(
Just näin koen itsekin. Oikein toivon, ettei enää tapahtuisi yhtään mitään!
Vierailija kirjoitti:
Niin ne ovat minullakin olleet negatiivisia. Äidin hautajaiset muutama vuosi sitten esim oli kamala tapahtuma kun sukulaiset haukkuivat yms
Mitäs sitten, kun mulla menee hyvin JA mulla on mielenkiintoinen elämä? Teenkö jotakin väärin?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Toiset (kuten minä) taas epäonnistuvat kaikessa mitä ikinä yrittävät.
Niin tuttu tunne. No okei, ihan kaikessa en epäonnistu, mutta elämän kannalta merkittävissä asioissa epäonnistumisessa olen suhteellisen hyvä. Toisaalta taas epäonnistuminenkin lienee jonkinlaista onnistumista, koska ei kaikista ole epäonnistumaan, saati sitten vielä edes jokseenkin kestämään niitä jatkuvia epäonnistumisia.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten, kun mulla menee hyvin JA mulla on mielenkiintoinen elämä? Teenkö jotakin väärin?
Sehän on kiva juttu.
Niinpä. Toiset (kuten minä) taas epäonnistuvat kaikessa mitä ikinä yrittävät.