Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet, että kaveripiirissänne olisi huomattavan paljon samaa horoskooppimerkkiä olevia (tai samaan vuodenaikaan syntyneitä, jos horoskoopit eivät ole tuttuja)?

Vierailija
15.10.2019 |

Huomasin, että en tunne ainuttakaan ihmistä, joka olisi syntynyt loppuvuoden ja kevään välillä, jos ei lasketa sukulaisuussuhteita.

Käytännössä tunnen vain neljää eri horoskooppia olevia.

Onkohan yleinenkin ilmiö, että kaveripiirissä olevat ovat syntyneet samaan vuodenaikaan tai pääpiirteittäin samaa horoskooppimerkkiä ja mistä tämä voisi johtua?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole havinnut, että "kaikkien" kavereiden synttärit olisivat kesällä tai vaikka tammikuussa?

Vierailija
2/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, tulevani kalojen kanssa parhaiten juttuun ja parisuhteeni solminut kaksosten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Puolet kaikista läheisimmistä ihmisistäni ja lempipersoonistani edustavat yhtä ja samaa horoskooppimerkkiä, joka on samaa elementtiä kuin omani. Toinen puoli on levittäytynyt tasaisemmin, mutta sielläkin on järjestään aina pari-kolme saman merkin edustajaa ja useimpia merkkejä pyöreä nolla.

Vierailija
5/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun läheisessä ystäväpiirissä synttärit jakautuvat kutakuinkin näin - maalis, huhti, touko, elo*2, loka, joulu*3.

Jousimiehiä on hiemam enemmän, mutta muutoin aika tasaista mielestäni.

Vierailija
6/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, tulevani kalojen kanssa parhaiten juttuun ja parisuhteeni solminut kaksosten kanssa.

Itse en tunne ainuttakaan esim. kalat-, kauris-, neitsyt- tai leijona horoskooppia olevia.

Kaikki uudetkin tuttavuudet ovat jostakin syystä rapuja ja olen seurustellut ainoastaan skorppionien kanssa.

Mielenkiintoista miten onkin sattunut.

Vierailija
7/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Laajassa kaveripiirissäni huomattava osa on neitsyitä, leijonia ja kaksosia. Kaksonen olen itsekin.

Sen sijaan en tunne yhtä ainutta vesimiestä tai härkää ja vain yhden jousimiehen.

Vierailija
8/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isä, mies, sisko ja paras ystävä kaikki Kaloja ❤️ Myös lapsuuteni parhaat kaverit olivat Kaloja.

Toinen painotus on Ravuissa. Äiti, eka poikaystävä ja eräs rakas ystävä ovat Rapuja.

Kaksosia, Jousimiehiä ja Vesimiehiä ei tule mieleen ketään. Kauriissa ja Oinaassa vihamiehet.

Vierailija
9/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustun vain niihin ihmisiin, jotka ovat hyväksymääni merkkiä.

Hienoa, että varmistit näin tärkeän asian. 

Vierailija
10/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun, parhaan kaverini ja mieheni syntymäpäivä sattuu samalle viikolle, vain vuosiluku on eri.

Vierailija
11/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustun vain niihin ihmisiin, jotka ovat hyväksymääni merkkiä.

Hienoa, että varmistit näin tärkeän asian. 

Laitoin juuri sen vuoksi otsikkoon myös vuodenaika huomautuksen niitä varten, jotka ovat allergisia horoskoopeille. En itse elä niiden mukaan elämääni, enkä myöskään ole lähtökohtaisesti kiinnostunut ihmisten horoskooppimerkeistä (siksi varmaan en ole oivaltanut jo aiemmin asiaa).

Mietin, että ovatko muut huomanneet samaa ja mistä tämä voisi johtua.

Yksi mahdollinen mieleeni tuleva teoria on se, että lapsia syntyy vuodesta riippuen erityisen paljon jonain tiettynä/tiettyinä kuukausina.

Tästä voisi toki johtaa jatkokysymyksen mitä horoskooppimerkkejä tunnet eniten ja mikä on syntymävuotesi.

Vierailija
12/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ennen miettinyt.

Itse olen skorppari. Paras ystäväni ja puolisoni ovat härkiä. Monta skorpionia myös elämässäni ystävinä tai exinä.

Skorppareiden kanssa ajaudutaan aina kaikkeen hulluun, yllytämme toisiamme kilpaa. Tai sitten koko yhdessäoloaika meni vällyjen välissä eikä muusta tullut mitään. Elämäni härät taasen tasapainottavat ja rauhoittavat, joskin osaavat myös olla hyvin väsyttävää ja raskasta seuraa - ei aina jaksa olla paikallaan ja rauhallinen, mietiskellä ja pohtia. Paitsi yksin pohdiskelen paljonkin väsymättä.

Vierailija
13/14 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
14/14 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työpaikassa oli 8 hengen porukka, joista 6 oli syntynyt elokuussa samana vuonna (-80), ja 1 joka syntynyt elokuussa mutta useamman vuoden vanhempi. 

Vielä erikoisempaa tästä teki se, että me kaikki 7 elokuussa syntynyttä ollaan vasureita! :D :D

Kahdeksas oli syntynyt joskus keväällä ja oikeatassuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi