Olen juonut litran punaviiniä
Kommentit (22)
Minä olen juonut varmaan kymmeniä litroja, mutta olenkin jo yli neljänkymmenen.
Kysymys: Mikä on lempiviinisi?
No onko yhtään parempi olo?
Vaikka joisit miten paljon, auttaako.
Korjaa asiasi kuntoon ja elämä on taas kivaa.
Jesss!!Joisin itsekkin, mut pitää aamulla lähteä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Voiko verenpainelääkkeiden kanssa tehdä kuppia? Losatrix kyseessä.
No cardacen kanssa ainakin onnistuu😁
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko kiihottuneessa tilassa?
Noh..ovulaatio.. 😘
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi juot
Teki mieli punkkua
Ap
Juotko kaupan kevytviinejä? Löysin just hyvää k marketista, Espiritu Chile 5.5%. Oma pää ei enää kestä vahvempaa. Tätä voi juoda pullon ihan huitaisemalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen juonut varmaan kymmeniä litroja, mutta olenkin jo yli neljänkymmenen.
Kysymys: Mikä on lempiviinisi?
Vaihtelee tilanteen mukaan. Kuivaa cavaa tai valkkaria kesällä, keskitäyteläinen punaviini näin syksyllä takkaa lämmittäessä.
Ap
puna viini on ihan hyvä juoma kippis,muta olut kelpaa
Vierailija kirjoitti:
No onko yhtään parempi olo?
Vaikka joisit miten paljon, auttaako.
Korjaa asiasi kuntoon ja elämä on taas kivaa.
No vitutuskäyrä laski 😘
En juo tämän enempää tänään, aamulla töihin. En sen tarkemmin tiedä mitä elämässä pitäisi korjata.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jesss!!Joisin itsekkin, mut pitää aamulla lähteä töihin.
No niin menen minäkin..
AP
Vierailija kirjoitti:
Juotko kaupan kevytviinejä? Löysin just hyvää k marketista, Espiritu Chile 5.5%. Oma pää ei enää kestä vahvempaa. Tätä voi juoda pullon ihan huitaisemalla.
En. Sitten jos joku Tipaton noin holiton viini menee. Muuten pitää olla real stuff..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi kovassa virassa?
No ei, perusduunari ja äärimmäisen rakas ❤
Ap
ukkomies kirjoitti:
puna viini on ihan hyvä juoma kippis,muta olut kelpaa
Kyllä mullekin sol olut uppoaa terassilla kesällä 😋
Ap
Minä olen juonu kaks pulloa eli 1.5 litraa tänä iltana (ja ihan oikeata viintä, 14%), just loppui viinit ja nyt korkkasin ekan oluen, joita vielä kolme tän jälkeen jäljellä. Vähän surettaa jo valmiiks, kun vain kolme enää jäljellä, mutta toisaalta tiedän sammuvani sohvalle viimeistä hörppiessäni. Syyslomalla kun oon, niin voi tömpsötellä. Ja kyllä, olen piilo alkkis. Oma kiva paras kiva. Ainakin hetkellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen juonu kaks pulloa eli 1.5 litraa tänä iltana (ja ihan oikeata viintä, 14%), just loppui viinit ja nyt korkkasin ekan oluen, joita vielä kolme tän jälkeen jäljellä. Vähän surettaa jo valmiiks, kun vain kolme enää jäljellä, mutta toisaalta tiedän sammuvani sohvalle viimeistä hörppiessäni. Syyslomalla kun oon, niin voi tömpsötellä. Ja kyllä, olen piilo alkkis. Oma kiva paras kiva. Ainakin hetkellisesti.
Minä aloitin kun tulin töistä eli n. Klo 17.
Helposti upposi illan aikana tuo määrä. Nyt jo yli tunti viimeisestä kulauksesta joten hyvin pääsee aamulla töihin
Ap
Voiko verenpainelääkkeiden kanssa tehdä kuppia? Losatrix kyseessä.