Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ostaa uuden hammasharjan joka päivä

Vierailija
15.10.2019 |

Mitä mietteitä herättää? Itse ihmettelin tätä alussa, mutta mies sanoi, että 30 euroa kuussa (hammasharja maksaa euron) ei ole paha hinta terveistä hampaista. Itse olen antanut asian olla, mutta olen jäänyt miettimään, onko tuossa jotain outoa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Hirvittävä määrä muoviroskaa.

Vierailija
2/15 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 350 euroa vuodessa. Älytöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää sotaa jokapäivä uusi? Yhtä hyvin se harja harjaa päivä toisensa jälkeen ainakin puolen vuoden ajan. Vai pitääkö hän vain tuoreen muovin mausta?

Vierailija
4/15 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Hirvittävä määrä muoviroskaa.

Täsmennys: ei tietenkään ole.

Vierailija
5/15 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa, koska harjoja pitää ostaa kaksi jokaiselle päivälle, aamuksi ja illaksi.

Vierailija
6/15 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö hampaat veke, niin rahat säästyy ja voi hampaaton ukkeli tienata ihan hyvin.

Vierailija
7/15 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän outoa, sillä suosituskin on 3kk välein. Ite kyllä vaihdan useammin sähköhammasharjan pään kuin tuo suositus. Ehkä hänen kannattaa mennä hammaslääkäriin, jos suu ei muuten pysy terveenä.

Vierailija
8/15 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää sotaa jokapäivä uusi? Yhtä hyvin se harja harjaa päivä toisensa jälkeen ainakin puolen vuoden ajan. Vai pitääkö hän vain tuoreen muovin mausta?

Ajattelee, että bakteerit jäävät harjaan. ap

Vierailija
9/15 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen tällä kertaa. Ja mammat nielee, tottakai. 

Vierailija
10/15 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jos vaihtaa myös huonon paidan parempaan, you know.

se on järkitoimintaa.

pst. tilaajalle oin lapsipsykiatrin kanava josta voi mm- lisää rikosilmoituksia yms. käytöshäiriöiselle hankkia pika apua, ja koko perheeelle. onko se kiva sitten kun tehdään sosiaaliyksikköön yhteydenottoja koska mami ei viitsi?

Vierailija
11/15 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa sekopäältä.

Vierailija
12/15 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä muita hygienianeurooseja? Mulla oli treffikumppani, joka alkoi tutkia tiskrättiäni ollessaan ekan kerran luonani.  Käveli suoraan keittiöön ja kysyi, kuinka usein vaihdan tiskirätin. Lisäksi hän huomautti että työpisteeni on usein epämiellyttävässä epäjärjestyksessä (oltiin samassa työpaikassa mutta eri huoneissa), ja kysyi edelleen, miten vanhempani ovat kasvattaneet minua kodinhoidon suhteen :-). Se  vierailu päättyi siihen.

Vierailija
13/15 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelee, että bakteerit jäävät harjaan. ap

Ehdota sille että pidentää vaihtoväliä, mutta keittää bakteerit pois harjasta joka käytön jälkeen kiehuvalla vedellä?

Ei silti, neuroosihan tuon on oltava. Ja toistan aiempaa: ihan järkyttävä määrä turhaa muoviroskaa.

Vierailija
14/15 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muuten normaali?

Vierailija
15/15 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se muuten normaali?