Kuka nörtti tekisi työttömille oman tinderin
Olisi reilua niin työttömille kuin myös työssäkäyville, että tietäisi onko vastapuoli töissä vai ei.
Kommentit (7)
Tuossa on pieni ideanpoikanen. Ja muuten vaan hipeille oma myös.
Tinderiin voi laittaa kyllä työpaikankin näkyville. Lisäksi kyllä melko pian selviää kelpaako työtön vastapuolelle pariksi. Kokemuksesta voin sanoa: ei kelpaa.
Ehkä siis ajatuksesi ei olekaan ihan huono. En tosin keksi kuka tuollaiseen sovellukseen kehtaisi mennä.
tää on loistava idea ! mä en kehtaa mennä tinderiin koska hävettää oma työttömyys/työkyvyttömyys ja pelottaa että tulee pakit joltain kivalta. Tähän asti oon säästellyt Tinderiä sille ajalle kun oon taas kykeneväinen työhön mutta odottavan aika on pitkä :D
No jos työttömille olisi oma Tinder, niin siellä liikkuisi vaan työttömiä naisia ja miehiä.
Voisi löytyä yksinäisille eläjille mukavaa seuraa ja jopa kumppani.
Tuollaisessa Tinderissä voisi olla oma itsensä, ei tarvitsisi hävetä työttömyyttään, oltaisiin samassa jamassa kaikki.
Suoraan voitaisi keskustella todellisista asioita ja elämästä heti eka tapaamisella.
Mutta tinder ei taida onnistua, mutta kyllä vaikkapa oma fb-ryhmä on täysin toteuttavissa oleva asia.
Vai joko semmoinen on?
Nimi vois olla vaikka tinner