Naiset! Panisitteko miestänne strap-onilla?
Miten palstan naiset suhtautuisitte siihen jos mies pyytäisi teitä panemaan strap-onilla? Suostuisitteko vai eikö tulisi edes kysymykseenkään? 😃
Kommentit (244)
No ei. Ei mun mies ikinä pyytäisi tommosta 😂
Totta kai ja olen pannutkin! Siinä on kuulkaa mies alistuneen näköisenä kun kumartelee sängyllä perze pystyssä.
Kyllä ja näin olen tehnytkin. Yksi lempipuuhistani ehdottomasti.
Heittäisin sen homon pihalle samantien kun alkais tuommoista ehdottelemaan.
Kyllä olen lykkinyt miestäni hanuriin,
Miehellä ainoa ehto oli että on tarpeeksi hyvin rasvattu reikä ja tappi
Totta kai. Sormi pyllyyn, suikkaria ja sitten siitä eteenpäin.... Kivaa!
Vierailija kirjoitti:
No ei. Ei mun mies ikinä pyytäisi tommosta 😂
Monet heteromiehet pitää tuollaisesta, mutta eivät uskalla pyytää. Eturauhasen kiihottaminen peräaukon kautta on miehelle hyvin nautinnollista ja naiselle myös on nautinnollista nähdä, miten paljon mies siitä nauttii.
Kyllä. Olen sormea ja sauvaa jo käyttänytkin. Mies tykkää. Kestää max 30 sek ja saa tosi kovan orkun.
Kyllä, pegging on yksi lempparipuuhistamme. Mieheni tykkää kovasti ja usein haluaa, että panisin häntä sträpillä ja mielelläni laittelen häntä. Mieheni on aina ihan innoissaan, kun saa taas sträppiä. Ihan mielettömän siistia ja hauskaa. :D
N38
Muuten joo, mutta ei miestä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Sormi pyllyyn, suikkaria ja ,
Ei kauaa kestä kun.lasti lentää
Kyllä panisin jos pyytäis. Ei kyl pyydä.
N37
On pyydetty ja olen pannut. Miksi en olisi?
Vierailija kirjoitti:
Muuten joo, mutta ei miestä kiinnosta.
Viisas mies sulla.
Vierailija kirjoitti:
On pyydetty ja olen pannut. Miksi en olisi?
Vaikka ei uskois tätä ketjua lukiessa, aika moni reagoi erittäin negatiivisesti. Tietämättömyyttään liittävät sen homouteen, tai sitten mies menettää "voimansa", statuksensa miehenä heidän silmissään. Kapea-katseisia ihmisiä maailma täynnä.
Poisitiivinen ketju tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Sormi pyllyyn, suikkaria ja ,
Ei kauaa kestä kun.lasti lentääOn uskomattoman kiihottavaa, kun se pyllyreikä sykkii siinä sormen ympärillä ja suussa penis. Miehen orgasmia voi säädellä, mutta itse tulen melkein väkisin tuolla menetelmällä, pelkkä ajatuskin riittää. Peggingissä ei niin hyvin näe eikä tunne reaktioita, joten siinä kestää kauemmin.
Ei ole miestä, mutta jos olisi ja haluaisi, niin tottakai panisin.
Eihän tuo ole paha juttu ollenkaan.