Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain moukka ei tervehdi!!!!!

Vierailija
11.10.2019 |

Kuuluu hyviin käytöstapoihin sanoa terve tai vaikkapa moi jos sinulle joku niin lausuu. Vain sivistymätön ihminen ei tervehdi!!! Ettäs tiiät naapuri. Olen Puhunut...PISTE

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Olen sivistymätön ihminen ja ylpeä siitä. :)

Vierailija
2/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen ja mitä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kaikkien tervehdyksiin.

PAITSI. Jos kyseinen henkilö on tehnyt selväksi olevansa kakkapää, ja on esimerkiksi puhunut pahaa selän takana.

Silloin vastuu on siirtynyt hänelle, ja hän on muuttanut itsensä näkymättömäksi.

Vierailija
4/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä sitä että esimerkiksi kerrostalonaapurin ohi vaan kuljetaan naama kivenä. Ihan käsittämätöntä. Ja jotkut on näköjään ylpeitä tästä käytöksestä.

Tuntuu ihan että puolet ihmisistä on jotenkin vajaita.

Vierailija
5/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä sitä että esimerkiksi kerrostalonaapurin ohi vaan kuljetaan naama kivenä. Ihan käsittämätöntä. Ja jotkut on näköjään ylpeitä tästä käytöksestä.

Niin ollaankin, eikä vois vähempää kiinostaa muiden mielensäpahoitukset.

Vierailija
6/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on naapureita jotka eivät moikkaa, ellen itse ensin moikkaa. Saattavat toljottaa päin mutta heitä ei kuulu. Tulee huvittunut olo tuosta, että vain Suomessa tämmöinen on mahdollista (ja tyyliin Virossa)

Vierailija
7/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En moikkaa, koska en halua että kukaan tuntematon moikkaa minua.

Vierailija
8/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tänään juuri törmäsin alakerran naapuriin (mies) jota tervehdin, mutta hän ei tervehtynyt ollenkaan takasin. Minusta se oli jotenkin outoa ja kiusallista.

Vierailija
9/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tänään juuri törmäsin alakerran naapuriin (mies) jota tervehdin, mutta hän ei tervehtynyt ollenkaan takasin. Minusta se oli jotenkin outoa ja kiusallista.

Saattoi olla minun mieheni. :) Ei edes moikkaa minuakaan.

Vierailija
10/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei "kiinosta"? Kyllä, olet todellakin moukka. Tee vain elämästäsi niin ikävä kuin vain voit.

Vierailija
11/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette tervehdi, olisi kiva kuulla miksi ette? Jos ei voisi vähempää kiinnostaa, miksi? Ei kai se yhden sanan sanominen kovin suurta ponnistusta vaadi?

Onhan sitä itselläkin päiviä, kun ei huvita jutella ihmisten kanssa, mutta tervehdys on nopeasti sanottu ja matka jatkuu, en minä naapureiden kanssa sen kummemmin yleensä seurustele.

Vierailija
12/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä moikkaan jos mulle moikataan mutta joskus en o moikannu takasin jos en edes tiiä kuka moikkasi ja varsinkin jos se oli mies että ei tulkitse väärin

Vierailija
13/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei "kiinosta"? Kyllä, olet todellakin moukka. Tee vain elämästäsi niin ikävä kuin vain voit.

Kyllä kiitos<3

Vierailija
14/14 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka ette tervehdi, olisi kiva kuulla miksi ette? Jos ei voisi vähempää kiinnostaa, miksi? Ei kai se yhden sanan sanominen kovin suurta ponnistusta vaadi?

Onhan sitä itselläkin päiviä, kun ei huvita jutella ihmisten kanssa, mutta tervehdys on nopeasti sanottu ja matka jatkuu, en minä naapureiden kanssa sen kummemmin yleensä seurustele.

En tykkää ihmisistä.