Kertokaa mitä himotuksen kohteita teillä on
Minulla on salmiakki ja lakut. Voisin vetää niitä molempia kaksin käsin loppuillan.
Kommentit (23)
Tämä ei ole syötävää, mutta kaikenlaiset tuoksusaippuat. Palasaippuat.
Mulla tulee kausia, kun joku ruoka-aine himottaa erityisesti. Nyt on joku ihme maksamakkaravaihe! Kestänyt jo toista viikkoa. En ole syönyt maksamakkaraa varmaan kymmeneen vuoteen, ennen kun nyt kun piti ostaa. Lihaakin syön vain kerran-pari kuukaudessa.
Mullakin on tuoksukynttilät. Niitä on niin paljon, että riittää poltettavaksi muutamaksi vuodeksi eteenpäin, vaikka polttaisinkin joka päivä. :D
Tuoksukynttilät <3
Viltit, karvaiset taljat ja koristetyynyt. Niitä on meillä joka paikassa, kumppani jo valittaa pitääkö olla niin paljon.
Oikein rasvainen lihapiirakka ketsupilla. Ketsuppia pitää olla paljon! Pippuria mukaan myös.
D ildoa, a nustappia ja liukkaria, näitä himotellaan.
Mulla on monta. Statement korut, kengät, käsilaukut. Paistopisteen viinerit, Kouvolan laku, valkoviini, viski, kevyt metwursti. Pizza ja burgerit. Jäätelö, suklaa ja hedelmäkarkit. Hajuvedet, meikit, tuoksukynttilät ja tuikkukipot. Kristallilasit, Villeroy&Boch, Versagen kaikki. Ulkomaanmatkat, matkalaukut, luksushotellit, Ibiza.
Vesisateessa kävely sateenvarjon alla, kumisaappaat jalassa. Yksin.
Vierailija kirjoitti:
Oikein rasvainen lihapiirakka ketsupilla. Ketsuppia pitää olla paljon! Pippuria mukaan myös.
Olet rasvaläski!!
Rasvainen makkara pimslooraan, ehkä HK tänään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monta. Statement korut, kengät, käsilaukut. Paistopisteen viinerit, Kouvolan laku, valkoviini, viski, kevyt metwursti. Pizza ja burgerit. Jäätelö, suklaa ja hedelmäkarkit. Hajuvedet, meikit, tuoksukynttilät ja tuikkukipot. Kristallilasit, Villeroy&Boch, Versagen kaikki. Ulkomaanmatkat, matkalaukut, luksushotellit, Ibiza.
Kivoja :) Kirppareilla vilahtelee usein myynnissä statement koruja, edullisesti, kannattaa kierrellä. Vai onko sulla jotain tiettyä merkkiä?
Tokmanniila oli alessa täytelakupussit, sellaisia markkinalakutyyppisiä pätkiä ja paloja NAAAAM. Ostin niitä kolme pussia, kohta kaikki syöty.
ap