Kaikki illat menee vaan istuskellessa sohvalla.
Tietsikka tuossa edessä ja siinä AV avoinna. Tv pauhaa taustalla. Näin ne työpäivän jälkeiset- ja viikonloppujen illat pääsääntöisesti menevät.
Välillä tietty jotain ruokaa teen ja vknloppuisin käyn saunassa, mutta mitään muuta en oikeastaan touhuile. Tv- ja Av ovat mun ainoita ajankuluja tällä hetkellä. Pitäisi saada vähän sisältöä elämään.
Olisin halukas liikkumaan, mutta ei vaan saa lähdettyä mihinkään.
Miten te muut yksineläjät vietätte illat?
Kommentit (11)
Istun koneella ja pötköttelen sohvalla. Harvoin käyn missään. Oman pään sisäinen maailma on paljon miellyttävämpi kuin todellisuus. En ajatellut muuttaa elämäntapojani tai yrittää etsiä seuraa. Ei jaksa, ei kiinnosta.
No oikeastaan samalla tavalla kuin sinäkin eli vain kotona netin ja joskus tv:n äärellä.
Nettiä selaan aika paljon laajemmin kuin vain tätä Av:ta. Yleensä kuuntelen mielenkiintoisia videoita, haastatteluja, luentoja yms. Youtubesta. Luen artikkeleja. Katson Netflixistä elokuvia silloin tällöin ja luen niistä käytäviä keskusteluja ja arvioita.
Lisäksi sähköpostiviestittelen kavereideni ja perheenjäsenteni kanssa, ulkoilen, siivoan, laitan ruokaa.
Tykkään rauhallisista illoista kotona.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Minä en ole koskaan jaksanut tehdä iltaisin mitään. En tykkää varsinkaan pimeällä lähteä ulos ja minusta on ihan ok, että illat menee av:n parissa. Osa-aikatyö mahdollistaa sen, että päivällä valoisaan aikaan käyn sentään kävelyllä. Jos minulla olisi kokopäivätyö, niin en liikkuisi ulkona senkään vertaa.
Eli toisin sanoen en osaa neuvoa.
Sama. Tollee mennyt koko aikuisikä 18-v asti. Täytän kohta 31. Onneksi on bb 24/7!
Jos olet onnellinen, niin mikäpä siinä.
Netti ja tv täyttää sen ajan mikä on pakko olla hereillä. Ei elämää enkä sitä kovin usein kaipaa. Ai niin luen mä kirjoja lisäksi.
Töiden jälkeen hyvää ruokaa, punkkua, netflix, av ja wa. Siinäpä se. Ei jaksa/kiinnosta harrastukset 6päiväisen työviikon lisäksi. Nuorempana kävin baarissa viikonloppuisin. Ei ole kiinnostanut enää vuosiin. Miehiinkin kyllästyin. N37
Kotisohva on paras.