Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsoin "Kuolema pukee häntä" elokuvan pitkästä aikaa ja siinä missä teininä ihmettelin miksi joku tahtoisi elää ikuisesti

Vierailija
11.10.2019 |

Nyt nelikymppisenä ajattelin että "tänne se taikalitku !" :D
Niille jotka eivät elokuvaa ole nähneet, siinä on vanhenemista pelkäävä näyttelijä ja salaseura jolla hallussa ikuisen nuoruuden antava eliksiiri.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yli viisikymppinen enkä todellakaan halua elää "ikuisesti". Korkeintaan 30 vuotta, mieluummin vielä vähemmän. Ja aion tehdä toisin kuin Julianne Moore Still Alice -elokuvassa: en aio antaa mennä niin pitkälle, että en enää osaisi itseäni lopettaa dementian aiheuttaman lähimuistin heikkenemisen takia, teen sen paljon aikaisemmin. Minua eivät todellakaan mitkään Attendon tai Esperi "Caren" hoitajat sadistisesti rääkkää!

Vierailija
2/3 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaassahan ollaan kaikki 33-vuotiaita. En tiedä sitten vauvoista ja lapsista, mutta jos olet kuollut vaikkapa 70-vuotiaana, olet taivaassa about 33 v. Tuskin siellä mitään ulkonäköpaineita on. Kissojakin siellä on ja koiria ja kaikenlaisia eläimiä. Ikuinen elämä on parempi vaihtoehto kuin helvetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein ihmiset ajattelevat niin päin, että eivät haluaisi kuolla tai että eivät haluaisi vanheta eli sitä kuolemaan johtavaa prosessia. Harvemmin kuulee jonkun sanovan "haluaisin elää ikuisesti".