Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin mieskatalogista erästä kiinnostavaa miestä, mutta hän on 193 cm pitkä! Kellään kokemusta noin pitkästä? Itse olen 165 cm

Vierailija
11.10.2019 |

Olen ajatellut että miehen pituudella ei olisi minulle mitään väliä. Aiemmat kumppanini ovat olleet välillä 168-188 cm. Kaikki ovat tuntuneet pituuden puolesta ihan sopivilta, mutta tuo lyhyin miellytti ehkä kuitenkin hieman enemmän kuin muut. Varsinkin seksi oli ihanaa oman pituisen miehen kanssa.

Mietin, viitsinkö ottaa yhteyttä tähän hujoppimieheen. Erityisesti kaksi juttua mietityttävät: tuntisinko itseni liian lyhyeksi hänen rinnallaan, ja hyväksyisikö hän näin lyhyen naisen tyttöystäväkseen. Hänellä on profiilissa maininta, että pitää pitkistä sääristä, mutta korostaa ettei ulkonäkö ole olennaisen tärkeää. Minä olen tällainen persjalkainen, eli sääreni eivät todellakaan ole pituudella pilatut. :)

Onko palstalla lyhyitä naisia, joilla on hyvin pitkä mies? Onko tuntunut hankalalta? Joutuuko miestä katsomaan niin paljon ylöspäin että niskat taittuvat? Kaikki kommentit aiheesta kiinnostavat!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö, et itse ole edes taskurakettikokoa.

t. mies, 194

Vierailija
2/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat, niin kannattaa muistaa, että lyhyempi mies saattaa hylätä sinut, jos tietää tästä hujopista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 156, mies 190, hyvin menee

Vierailija
4/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 194cm, pisin miesystäväni oli 210cm. En ymmärrä ongelmaasi. N 163cm

Vierailija
5/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, on kokemusta vain 201 pitkästä. Ihana mies.

t. Pieni ja kurvikas 163

Vierailija
6/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskatalogi?

Mitä iljettävää esineellistämistä!!!!

M

Vierailija
7/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tällaisia katalogeja löytyy vain postimyyntivaimoa hakeville. Mikä maa on lähtenyt tekemään omista miehistään vastaavia katalogeja?

Vierailija
8/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskatalogi?

Tilaa 6 kuukautta, niin saat kylkiäismiehen?

Sinä olet pitkä, joten voit hyvin seurustella pitkän miehen kanssa. 

Vierailija
9/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että tällaisia katalogeja löytyy vain postimyyntivaimoa hakeville. Mikä maa on lähtenyt tekemään omista miehistään vastaavia katalogeja?

Norja, Norja, Norja, NORJA? 

LOISTAVAA! :)

Vierailija
10/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pisin "mies"ystävä oli 380cm ja puhui jotakin ihme kieltä,väitti olevansa Anunnaki Nibirulta.

Vierailija
11/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä. Useimmiten noita miehiä on haettu kahdesta tietystä maasta josta toisesta ei nyt enää pääse hakemaan kun ne miehet ovat kiinni muissa hommissa.

Vierailija
12/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on pitkä kokemus yli 190 senttisestä. Eikä ole pituuteni haitannut.

Vierailija
13/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pisin "mies"ystävä oli 380cm ja puhui jotakin ihme kieltä,väitti olevansa Anunnaki Nibirulta.

How fun for you 👍😁 Mihin teidän suhde kaatui?

Vierailija
14/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan vailla varmempaa tietoa ja puhtaasti arkielämän kokemuksiin perustuen, että useammin näkee ja kohtaa pariskuntia joissa mies on naista enemmän tai vähemmän pidempi kuin toisin päin. - Omilla vanhemmillani on pituuseroa noin 25 centtiä, enkä tiedä tuon pituueron ketään haitanneen. He ovat sitä ikäluokkaa etteivät voineet varmistaa liittonsa sopivuutta tältä palstalta, siis täätä Av:lta josta olen kyllä saanut lukea isäni olevan mahd. pedofiili kun on äitini kanssa muodotanuut parisuhteen (nyt jo 43 vuotta sitten) kun joillekin -ei niin kaunis sana- kirjoittajille pienikokoisuus rinnastuu aina siihen, että lyhytkasvuinen on myös henkisesti lapsi (tms). 

Vierailija
15/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä. Useimmiten noita miehiä on haettu kahdesta tietystä maasta josta toisesta ei nyt enää pääse hakemaan kun ne miehet ovat kiinni muissa hommissa.

Haettu?  Ruotsalaiset ja norjalaiset pitävät suomalaisia rumina, niin miehiä, kuin naisiakin.

Vierailija
16/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

How fun for you 👍😁 Mihin teidän suhde kaatui?

Toisaalta kommunikaatio-ongelmiin ja siihen että lapsia ei tullut oli vissiin erilaiset kromosomistot?

Vierailija
17/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissakin on hoikkia, kauniskasvoisia ja viehättäviä miehiä, joihin olisi mukavaa tutustua. Minä en osta seuraa, vaan juttelen miesten kanssa.

En osaa sanoa, mistä maista sinä etsit naiseuraa, mutta veikkaan Venäjää tai Thaimaata. 

Vierailija
18/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haettu?  Ruotsalaiset ja norjalaiset pitävät suomalaisia rumina, niin miehiä, kuin naisiakin.

Kaikki ruotsalaiset ja norjalaiset? Kiinnostavaa. Joko sinulla on hyvin laaja tuttavapiiri tai perustat "tietosi" iltapäivälehtiin. 

Vierailija
19/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on huono syy sulkea potentiaalisia kumppaneita pois, mutta olen itse kokemuksieni perusteella tullut tosi ennakkoluuloiseksi pitkiä miehiä kohtaan. Jostain syystä pituus on miehelle sellainen juttu, että he ottavat sen osaksi identiteettiään. Tosi monella pitkällä miehellä on hirveä tarve korostaa maskuliinisuuttaan. Heillä on outo asenne, aivan kuin he odottaisivat että itsestäänselvästi olen vahaa heidän käsissään ja korostavat asiaa koko ajan ruumiinkielellä ja pienin elein, sanoin ja teoin. Ei voida olla normaalisti ja sanoa suoraan mitä halutaan vaan on pelattava jotain ihmeellistä peliä. Yrittävät väkisin olla sängyssä dominoivia vaikka se ei olisi heille yhtään luontevaa ja vaikka viestittäisin selvästi että se on mulle turn-off. Muutenkin seksi pitkän miehen kanssa on epämukavaa verrattuna omanmittaiseen. Jos sattuu vielä samalle tyypille kookas penis, niinkun on yleistä, niin hyvästä seksistä ei ole toivoakaan koska hän on (ties millä perusteella) niin tottunut ottamaan miehisen haluttavuutensa itsestäänselvyytenä ettei osaa tehdä kuin yhtä asiaa.

On olemassa tietty parityyppi joissa mies on pitkä ja nainen lyhyt ja he jostain syystä eivät pidä ollenkaan sopimattomana hehkuttaa kaikille tilanteesta riippumatta että tämä on heille jonkunlainen fetissi. Ei siis aleta suoraan puhumaan siitä että oma koko ja kokoero kumppaniin kiihottaa, mutta silmät kiiluen ja melkein kuola valuen asia tuodaan esiin pienimmästäkin kimmokkeesta. Monien pitkien miesten kohdalla tuntuu, että he haluavat juuri tätä ja vain tätä, vaikka nainen ei olisikaan erityisen lyhyt. 

Vierailija
20/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieskatalogi?

Tilaa 6 kuukautta, niin saat kylkiäismiehen?

Sinä olet pitkä, joten voit hyvin seurustella pitkän miehen kanssa. 

En kyllä koe olevani ollenkaan pitkä, päin vastoin. Ehkä se vaikuttaa asiaan että työskentelen paljon näytösmallien kanssa. Naisetkin ovat vähintään 175 cm, usein pidempiäkin. Tunne itseni kääpiöksi siinä seurassa!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi