Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä jotkut pukeutuu cheddar- juuston värisiin vaatteisiin?

Vierailija
10.10.2019 |

Kävellessäni tänään kaupungilla näin useamman kävelevän juustohampurilaisen. Jotenkin noloa sanoisin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He pitävät siitä väristä. 

Vierailija
2/8 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa väri voidaan tulkita noloksi, ap.

Semmoinen syvä, oranssihtava/kulta keltainen on kiva kirkas väri. Se sopii - toisin kuin tavallinen keltainen - yllättävän monelle vaaleallekin ihmiselle nätisti. Itse esimerkiksi en voi käyttää tavallista peruskeltaista, koska se imee ihosta kaiken värin. Tuo uusi kullahtava keltainen taas näyttää kauniilta, ja se on helppo yhdistää mustiin, valkoisiin, harmaisiin ja tummansinisiin vaatteisiin.

Jos et itse siitä tykkää, älä käytä. Ja pliis, vähennä mäkkärillä ramppaamista, kun se noin alkaa vaikuttaa näkö-mielleyhtymiisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen syvä, oranssihtava/kulta keltainen on kiva kirkas väri. Se sopii - toisin kuin tavallinen keltainen - yllättävän monelle vaaleallekin ihmiselle nätisti. Itse esimerkiksi en voi käyttää tavallista peruskeltaista, koska se imee ihosta kaiken värin. Tuo uusi kullahtava keltainen taas näyttää kauniilta, ja se on helppo yhdistää mustiin, valkoisiin, harmaisiin ja tummansinisiin vaatteisiin.

Jos et itse siitä tykkää, älä käytä. Ja pliis, vähennä mäkkärillä ramppaamista, kun se noin alkaa vaikuttaa näkö-mielleyhtymiisi...

En käy mäkkärillä. Suosin suomalaista.

ap

Vierailija
4/8 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä sovi kenellekkään.

t:absoluuttinen värisilmä

Vierailija
5/8 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinapinkeltainen sopii aika harvalle.

Vierailija
6/8 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toisilla elämässään isot murheenaiheet. 🤣

Vierailija
7/8 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä sovi kenellekkään.

t:absoluuttinen värisilmä

Höpö höpö. Sulla on absoluuttinen värisilmä housuissas. Se, mikä kenellekin sopii on makuasia, ja sun mielipiteesi ei ole mikään absoluuttinen totuus.

Vierailija
8/8 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidon cheddarin kermanvaalea väri on mielestäni ihan perusväri pukeutumisessa ja sitä löytyy useammastakin vaatteesta ja asusteesta. Enpä olekaan ennen miettinyt, että vaatteeni ovat juuston värisiä :D