Lue keskustelun säännöt.
Millaisen kännykän ostaisit 11v täyttävälle lapselle?
Kommentit (2)
Joku käytetty parikymppiä maksava perus-android.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänJoku käytetty parikymppiä maksava perus-android.
Hintaluokka?
Eskari-ikäisilläkin on jo iPhoneja, joten 11-vuotiaalle ihan sellainen luuri minkä haluaa/budjetti riittää