Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaset ulkovaatteet näillä keleillä?

Vierailija
09.10.2019 |

Lapsi 3-vuotias, just alottanu päiväkodissa. Tänään aamulla oli pakkasta mutta päivällä jo +9. Itse ollaan ulkoiltu aiemmin vaan päivällä.

Laitatteko lapselle nyt jo toppavaatteet vai vielä välikausivaatteet? Entä millaset kengät? En haluaisi heti valituksia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanikäisellä kevyt toppatakki ja välikausihousut, on mun mielestä sopiva välimuoto:) Lämminvuorikumpparit. Ei kai kukaan valita, hyvää tarkoittaen ehdottavat jos jotain on mielessä. On kyllä vähän hankalaa suuret lämpötilaerot saman päivän aikana.

Vierailija
2/5 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on samanikäisellä kevyt toppatakki ja välikausihousut, on mun mielestä sopiva välimuoto:) Lämminvuorikumpparit. Ei kai kukaan valita, hyvää tarkoittaen ehdottavat jos jotain on mielessä. On kyllä vähän hankalaa suuret lämpötilaerot saman päivän aikana.

Kiitos! Ehkä ei haukukaan, itse vaan tuntuu etten yhtäkkiä osaakaan mitään. Pitää muistaa kaikenlaista viedä ja allekirjoittaa lappuja ja omat työt just alkaneet uusin kuvioin. Ihan kuin ois joku aloittelija kaikessa kun yrittää sopeutua tähän uuteen arkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Ehkä ei haukukaan, itse vaan tuntuu etten yhtäkkiä osaakaan mitään. Pitää muistaa kaikenlaista viedä ja allekirjoittaa lappuja ja omat työt just alkaneet uusin kuvioin. Ihan kuin ois joku aloittelija kaikessa kun yrittää sopeutua tähän uuteen arkeen.

Hei kuule! Ihan samassa veneessä ollaan:) Meilläkin työt ja päikky aloitettu syyskuussa, eikä vieläkään tunnu että töissäkään kaikkea osaisi ja muistaisi just mitään. Lapsi kiukkuaa, flunssa painaa, mutta koitetaan selvitä! Tsemppiä!

Vierailija
4/5 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välikausitakki ja housut. Alle fleece-takki tarvittaessa tai villa t-paita. Tietty muut asusteet, kevyt hattu, kuorihanskat (sormikkaat mukana) ja ohut kaulahuivi ja lämpimät sukat. Vedenpitävät lenkkarit. Lapsi 5 v kuumaverinen ja yrittää aina vähentää ulkovaatteita tai pitää takkia auki.

Vierailija
5/5 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2v ja 4v. Aamulla puen heille sisävaatteiden päälle fleeceasun ja kuorihaalarin, huivin, välikausikengät, vk-rukkaset (sormikkaat mukana) ja vk-pipon. Hyvin tarkenevat kävellä päiväkotiin ja ekassa ulkoilussa. Iltapäivällä fleece vaihtuu collegeen, niin ei tule ihan liian kuuma mutta ei kylmäkään vaikka pysähtyisi leikkeihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi