Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tehdä naisluolan omakotitalon kellarikerrokseen

n-37+
09.10.2019 |

Erosin juuri miehestäni ja omakotitalo jäi minulle. Miehelläni oli miesluola kellerikerroksessa ja nyt haluaisin tehdä siitä naisluolan itselleni ja ystävilleni. Nyt siis kaipaisin vinkkejä mitä kaikkea naisluolassa olisi hyvä olla viihtyvyyden kannalta.
Kiitos vinkeistä jo etukäteen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stripparin tanko tietenkin.

Vierailija
2/6 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beautycorner meikeille, peruukeille ja puvuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän sinne kannata laittaa sellaisia juttuja, joista sinä (ja ehkä läheisimmät kaverisi) tykkäät. TYkkäätkö katsella leffoja tai sarjoja tai urheilua? Laita silloin kunnon videotykki ja valkokangas tai hanki iso telkkari ja mukavat sohvat ja nojatuolit. Tykkäätkö lukea? Rakentele ihania, tunnelmallisia lukusoppia, laita iso kirjahylly, vaikka pehmeitä mattoja ja huopia. Tykkäätkö tehdä käsitöitä tai askarrella? Luo näille harrastuksille ideaaliset olosuhteet. Tuollaisen luolan perusideahan on se, että se on juuri sinun mieltymystesi mukainen paikka, jossa sinä saat tehdä sinulle rakkaimpia asioita rauhassa.

Vierailija
4/6 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma olen itseasiassa just suunnittelemassa "naisluolaa", tai oikeammin jonkinlaista lounge-aluetta mun ylakerran toistaiseksi kayttamattomaan, n. 50+ nelion tilaan. 

Sinne tulee matala poyta, jonka ymparille patjoja itamaisella kuosilla, seka samantyylisia isoja tyynyja. Ja alle iso matto. Ideana etta voi istua lattialla poydan aaressa. Toteutuksena vauvan patjoja ja matto kirpparilta, ja sit jotain kivaa kangasta josta ne kuosit niihin patjoihin.

Kattoon tulee "poimutettu" yksivarinen kangas, niin etta yleisilmeesta tulee pehmeampi. Seinille ajattelin laittaa kaikkea pienta ja sopoa, en pelkastaan tauluja vaan myos muita koriste-esineita, mita nyt loytyy. Muutama neliofreimi sinne tanne jonne saa kirjoja, ei kuitenkaan semmoista massiivista kirjahyllya. 

Varimaailma kirjava, kirkas, kuitenkin enemman violettia, oranssia, fuksiaa. Hippiluola. 

Tilaan tulee ehdottomasti jaakaappi seka hylly juomalaseille. Cocktail-sekoitin. Joku tila pikkunaposteltavalle. Baaritaso jossa voi miksailla cocktaileja.

Seinalle telkkari ja ajattelin elvyttaa mun retro PS2:n. DVD:t roudaan kanssa ylos, niita on parisensataa ja niitahan voi katsoa ton pleikkarin kautta. 

Vesipiippu matalalle poydalle. 

Suitsukkeita. Kynttiloita. Paljon mattoja. 

Minispeaker josta saa sitten kannykan kautta musiikkia.

Vierailija
5/6 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on naisluolaa olohuone, makuuhuone, keittiö ja kylpyhuone, mutta onneksi olen saanut autotalliin tehdä oman luolani. :D Hups, valehtelin olen saanut sentään yhden taulun ripustaa makuuhuoneen seinälle, joka ei näy ovesta katsottuna.

M43

Vierailija
6/6 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikeinu ja dildoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi