Karpaloita myynnissä 70€ per ämpäri
Miehen mielestä liian kalliita eikä kannata ostaa. Onko sinusta liian kallis hinta?
Kommentit (18)
helvetin kalliita, eikös noita saa pakastettuna 10 e/kg
Just olin poimimassa karpaloita. Kyllä se niin hidasta hommaa on, että ei tuosta vielä poimijalle kovin kovaa tuntihintaa tule.
Vierailija kirjoitti:
Just olin poimimassa karpaloita. Kyllä se niin hidasta hommaa on, että ei tuosta vielä poimijalle kovin kovaa tuntihintaa tule.
Niin, ymmärrän tämän. Mun ensimmäinen mieheni osti aina puolukoita ja karpaloita ihmiseltä joka niitä poimi. Nykyinen suhtautuu nihkeästi asiaan. Tykkään tehdä karpalokiisseliä ja mehua.
Jätä se sika. Minä ostan mitä haluan, en todellakaan ole kiinnostunut miehen mielipiteestä.
Asia ei kuulu miehellesi mutta voit pilata suhteen haikailemalla miten toisen miehen kanssa asiat sujuivat hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Asia ei kuulu miehellesi mutta voit pilata suhteen haikailemalla miten toisen miehen kanssa asiat sujuivat hienosti.
En mä ole tosiaankaan haikaillut mitään tai puhunut entisestä miehestäni mitään. Entinen mieheni oli väkivaltainen psykopaatti ja tämä marja asia oli ainoa, mikä hänen kanssaan sujui.
Sehän on käytänössä sama marja kuin puolukka jota saa paljon halvemmalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ymmärrän tämän. Mun ensimmäinen mieheni osti aina puolukoita ja karpaloita ihmiseltä joka niitä poimi. Nykyinen suhtautuu nihkeästi asiaan. Tykkään tehdä karpalokiisseliä ja mehua.
Ja sinä et kykene itsenäisiin suorituksiin? Kai sinä laitoit myyjälle veistin "yv, av, kysyn mieheltä".
tauski singer kirjoitti:
helvetin kalliita, eikös noita saa pakastettuna 10 e/kg
Eipä tuossa suurta eroa ole, sangollinen (10l) karpaloita painaa n. 6kg.
Karpalot ovat aivan älyttömän hitaita poimittavia ja ne kasvavat vieläpä sellaisilla alueilla, jonne yleensä jo matkoihin menee tunti-kaksi, kun kotoa lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on ratkaistu kun ostat sen karpaloämpärin omilla rahoillasi ja teet siitä itsellesi kiisseliä ja mehua ja et anna tuon nykyisen miehen koskea niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No osta sinä sitten itse.
Tietenkin ostat, jos haluat ja jos sinulla on rahaa. Ei ole kallista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko joskus nähnyt ihan oikean karpalon sen oikealla kasvupaikalla ja jopa maistanut oikeata karpaloa? Kyseessä ei ole käytännössä sama marja, vaikka väri onkin samaa sävyä.
Vierailija kirjoitti:
Karpalot ovat aivan älyttömän hitaita poimittavia ja ne kasvavat vieläpä sellaisilla alueilla, jonne yleensä jo matkoihin menee tunti-kaksi, kun kotoa lähtee.
Just näin ja vaarana on myös pudota suonsilmäkkeeseen, jos ei nyt kokonaan, niin ainakin jalka,
kokemusta on :(
Jotkut pitävät kalliina terveellisiä marjoja 70e ämpärillinen ja samaan aikaan tuosta vaan menee 70e esim tupakkaan. Näin yleisesti sanottuna, ei siksi että epäilisin miehesi polttavan, mutta johonkin hän luultavasti vertaa tota hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joskus nähnyt ihan oikean karpalon sen oikealla kasvupaikalla ja jopa maistanut oikeata karpaloa? Kyseessä ei ole käytännössä sama marja, vaikka väri onkin samaa sävyä.
En, ei ero niin suuri ole
--