Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapiaan julkiselle puolelle

Vierailija
07.10.2019 |

Pääseekö julkisen puolen kautta terapiaan? Jos pääsee niin miten?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua

Vierailija
2/8 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai pääsee, jos julkisen puolen lääkäri antaa lähetteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa aika lääkäriin tai mene päivystykseen, kerro ongelmasi, lääkäri sitten päättää.

Vierailija
4/8 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee, jos on edellytyksiä. Riippuu vähän missä maakunnassa asut, että kuinka hyvin on resursseja. Omaa kokemusta on kahdesta eri maakunnasta: toisessa piti mennä ensin lääkäriin (vaikka tk), joka kirjoitti lähetteen psykiatrian poliklinikalle. Toisessa riitti puhelinsoitto psyk.polille ja pääsin sisään. En tiedä kuinka paljon terapiakokemus menneisyydestä vaikutti päätökseen päästä heti, mutta nettisivuillakin sanotaan suoraan että jo epäilys siitä että tarvitsisi apua riittää.

Suosittelen kuitenkin menemään lääkärille nyt ensin ja pyydät lähetteen. Älä suostu ottamaan vastaan pelkkää lääkereseptiä ilman keskusteluapua! Silloin jäät yksin oman onnesi nojaan.

Vierailija
5/8 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pääkaupunkiseudulla. Olen tuntenut oloni masentuneeksi jo vuosia, mutta tänä vuonna olen mm. Suunnitellut it*emurhaa, mutta pienen lapseni (vajaa 2v) takia en ole sitä tehnyt. Olen yh, mutta lapsi näkee isäänsä säännöllisesti. Olen vain aika loppu. Ap

Vierailija
6/8 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin puhelin kouraan ja lääkärille soittoa. Ei itsetuhoisuuden kanssa kannata yksin kotona kärvistellä vaan lähde nyt aktiivisesti hakemaan ratkaisuja paremman olon saavuttamiseksi,, lapsikin kun sinulla on. Voimia sinulle.

Vierailija
7/8 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että vievät lapseni, jos soitan. Voiko niin käydä?

Vierailija
8/8 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^