Onko sinulla todellinen ystävä/ystäviä?
Oletko niin onnekas, että sinulla on oikea ystävä tai jopa useampia? Oikea ystävä on esimerkiksi sellainen, johon voi luottaa ja joka jaksaa kuunnella, tukea ja joskus auttaakin. Miten kauan ystävyytenne on kestänyt? Miten löysit oikean ystävän?
Kommentit (6)
On. Minä itse nimittäin.
Tärkein suhde joka jokaisella ihmisellä voi olla on suhde itseensä.
On 2 kappaletta, toinen on lapsuudenystävä ja toisen tapasin aikuisena. Kummallekkin voin soittaa vaikka keskellä yötä ja varmasti kuuntelevat ja auttavat jos apua tarvin.
Ei. Olin se jonka kanssa hengattiin ja viihdyttiin juhlassa ja arjessa, aina silloin kun toisilla osapuolilla ei ollut parisuhdetta. Ja kun ystävät tapasivat jonkun, ei pihahdustakaan kunnes olivat taas sinkkuja
Kunnes pistin pelit seis ja haistatin pitkän ketun.
Jos ei edes kusta päin kun on vähänkin menoa, mutta melkein asutaan kanssani kun ei, niin ei paljon jännää.
Ei ystäviä, ei murheita.
On, olen onnekas, niitä on useita. Ovat kyllä todellakin osoittaneet olevansa aarteita .
Valitettavasti ei. Minulla on muutamia ystäviä, mutta ystävyytemme ei ole kovin syvällistä. Kerron murheeni mieluummin miehelleni kuin ystävilleni. En luota tarpeeksi ihmisiin. Ystävien kanssa meillä on kyllä yleensä hauskaa, mutta syvällisempi keskustelu puuttuu.