Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tässä tilanteessa: ex ja nykyiseni tulossa samoihin juhliin ja jo nyt aggressiota ilmassa...

Vierailija
06.10.2019 |

Tulossa siis siskoni miehen 5-kymppiset, johon on kutsunut minut nykyisen miesystäväni kanssa. Siskoni mies on pitkäaikainen kaveri exäni kanssa ja on kutsunut tietysti myös hänet juhliinsa, mikä on mielestäni ihan itsestäänselvää eikä ongelma minulle. Erosta on jo kolme vuotta ja vaikka se ei helppo ollutkaan niin pystyn samoissa tiloissa juhlimaan, siskoni miehen juhliahan siellä juhlitaan.
Nykyisen miesystäväni asenne kuitenkin huolestuttaa. Hän toi näkemyksensä viikonloppuna esille ja kommentoi, että mikäli "exäni alkaa synttäreillä yhtään osoittamaan mieltä niin sanattomaksi ei jää hänkään". Nyt mietin, että onko nyksän parempi jäädä kokonaan juhlista pois, jos asenne on tuo. Olen itse menossa juhliin hyvällä ja iloisella mielellä juhlimaan mukavia juhlia. Oletan, että aikuiset ihmiset osaavat käyttäytyä ja ymmärtävät miten toisten järjestämissä juhlissa ollaan. En aio myöskään "lapsenvahdiksi" sinne lähteä.

Kommentteja ja näkökulmia otetaan vastaan!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna menisin juhliin yksin.

2/4 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelisin asiasta nykyisen kumppanini kanssa. Voipi olla että hän mustasukkainen tai vaikka introvertti. Ei ole kivaa nähdä nykyisen exää. Sen ymmärrän itsekin exänä ja nyxänä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä31105 kirjoitti:

Keskustelisin asiasta nykyisen kumppanini kanssa. Voipi olla että hän mustasukkainen tai vaikka introvertti. Ei ole kivaa nähdä nykyisen exää. Sen ymmärrän itsekin exänä ja nyxänä

Mutta voiko vaihtoehtona olla, että mies ei ikinä sopeudu ajatukseen exästä? Jokainen meistä on jo iältään yli 4-kymppisiä, on elämää takana ja kokemustakin jo sen verran, että ajattelisin sen kantavan. Itse en ainakaan alkaisi meuhkaamaan jo etukäteen, jos minut kutsuttaisiin toisen osapuolen juhliin. Tai jos tuntisin oloni epämukavaksi niin jäisin itse pois. Mutta en ainakaan "riitaa haastamaan"-asenteella liikenteeseen.

Vierailija
4/4 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi