Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä aknearpien vaalentamiseen

Vierailija
06.10.2019 |

Mulla on ollut akne 14-vuotiaasta lähtien. Oon nyt 22. Enää (onneksi) tulee vain muutama hassu finni etenkin menkkojen aikaan. Vuosien isot paukamat ovat kuitenkin jättäneet kasvoihin paljon punaisia arpia. Toki vieläkin jos tulee uusi finni, niin siitä usein jää jälki.

Mulle arvet eivät ole ongelma, mutta muille tuntuu olevan. Kaverit, perhe, puolitutut ja tuntemattomatkin koittavat vinkkejä. Milloin kyse on ”epäpuhtaasta” verestä tai jostain muusta. Eilen viimeksi apteekissa suositeltiin jotain voidetta vaikka kävin hakemassa särkylääkettä.

Tuntuu että aina pitää meikata, että kehtaa mennä jonnekin. Kouluun, töihin, kauppaan, ihan kaikkialle. Luulin että pahin olisi takana, kun näppylät ovat suurimmaksi osaksi karkoitettu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrorullaus (?) mikälie oikealta nimeltään. Sellainen piikkirulla. Koita sitä?

Toinen vaihtoehto on se että elät elämääsi ihan piittaamatta mitä muut on mieltä. Läheisille voi antaa muutaman ”vinkin” takaisin esim. ”Säkin voisit koittaa tuohon sun per see sees rasv aimua?” tai sanoa vain että kiitos, mutta mä en nyt tarvi neuvoja.

Vierailija
2/5 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itseäsi ei oikeasti häiritse, anna olla. Huomasin joskus tuskailuni johtuvan tasan ja vaan ihmisten kommenteista (tuntemattomatkin saattavat kommentoida vaikkeivät arpeni ole edes pahoja, käsittämätöntä törppöyttä). Kun aloin viittaamaan kintaalla kommenteille, unohdin koko arvet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creme Intex n:o 2 (Ella Bache)

Vierailija
4/5 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Redditin skincare addiction -ryhmää, siellä on paljon vinkkejä aknen ja arpien hoitoon. Paljon tuotesuosituksia ja kokemuksia sekä ennen ja jälkeen -kuvia. Onko sulla sellaisia ice pick -arpia eli pieniä kuoppia tai reikiä myös vai pelkstään punertavia läikkiä?

Vierailija
5/5 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laser.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan