Yksinäiset, mitä teette vkl?
Kommentit (17)
Nautin siitä, että saan olla yksin ja löhötä sohvalla ilman alkkareita tätäkin kirjoittaessani.
Töitä.
Tai sitten vapaalla lenkkeilen, saunon, teen hyvää ruokaa, katson telkkua.
Olen erittäin tyytyväinen.
Istun kotona ja silloin tällöin ryyppään humalatarkoitukseen. Tämä on musta ihan ok.
Roikun netissä ja katson telkkua. Syön ja lihon vaikka laihtua tarttis.
Kamalaa on
Itken ja suunnittelen kuolemaani. Tyytyväinen? Olen ennemminkin pettynyt
Varmaan aika samaa kuin muutkin ihmiset. Käyn kaupassa, siivoan, pesen pyykkiä, laitan ruokaa, katson telkkaria, luen ja ulkoilen koiran kanssa. Nyt laiskotti ja tulin lähibaariin hakemaan pizzaa ja juon odotellessa oluen. Olen tyytyväinen.
En tarvitse ketään viihdyttäjäkseni, pystyn järjestämään elämäni haluamani mukaiseksi ihan itsekin :)
En ole yhtään tyytyväinen, vaikka tällä palstalla sitä ei missään tapuksessa saa sanoa, Jos joku erehtyy sanomaan, että kaipaa ihmisiä ympärille niin on saatanasta seuraava. Minä ainakin kaipaan hirveästi toisia ihmisiä. Äitini kävi eilen kylässä. muuten olen yksinäinen enkä halua mennä ulos. Olen netissä, katson elokuvia ja tulen pikkuhiljaa hulluksi... Onneksi huomenna työpäivä.
Itken itseni uneen.
t. k.iltt.imies
Teen kaiken näköistä. Olen tyytyväinen.
Pelaan tietokoneella, käyn koiran kanssa puistossa, katson elokuvia... olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Itken itseni uneen.
t. k.iltt.imies
Se on hyvä itkeä joskus.
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtään tyytyväinen, vaikka tällä palstalla sitä ei missään tapuksessa saa sanoa, Jos joku erehtyy sanomaan, että kaipaa ihmisiä ympärille niin on saatanasta seuraava. Minä ainakin kaipaan hirveästi toisia ihmisiä. Äitini kävi eilen kylässä. muuten olen yksinäinen enkä halua mennä ulos. Olen netissä, katson elokuvia ja tulen pikkuhiljaa hulluksi... Onneksi huomenna työpäivä.
Ei se ole saatanasta seuraava vaan luonnekysymys. Mä alan jo keskiviikkona odottaa viikonloppua, jotta saa olla rauhassa.
Leivoin pullaa eilen oltiin kesämökillä" Elän elämääni.
Teen vapaaehtoistyötä, lurkkaan netissä, opiskelen kansalaisopistossa, löhöilen ja ulkoilen. Nyt keitän perunoita. Seesteinen olo.
Lähinnä urheilen ja möllötän kotona koneella. En ole tyytyväinen mutta minkäs teet.
Erittäin tyytyväinen. Tänä viikonloppuna olen laittanut pihaa talvikuntoon.