Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oviskipu alkoi jo kp 9, normaalisti ovis kp 11 mikä sekin vähän turhan aikaisin

Vierailija
04.10.2019 |

Onkohan toivoa tälle kierrolle?

Todella harvoin on ovulaatio kp 11 jälkeen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varmistanut, että kyseessä on ovulaatio? Mulla oli toissa kuussa myös oletettavasti oviskipuja, mutta silti reilu 2 viikon päästä oli raskaustesti nega ja menkat olivat 2 päivää myöhässä. Mutta sitten testasin vielä uudestaan noin viikon päästä, niin tuli plussa. Eli epäilisin, että ovis oli kuitenkin myöhemmin kuin kuvittelin ja ne ns oviskivut olivat jotain muuta. Sanoisin, että jos et jollain pitävämmällä tavalla testaa ovista, niin et voi olla täysin varma siitä. Tuntemukset ja kivut kun voivat tulla monista syistä.

Vierailija
2/6 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu ei ole vielä sellaista, että tänään välttämättä irtoaisi, mutta huomenna viimeiståän. Kerran olen niissä kovimmissa kivuissa ollut ultrassa ja ovikseksi lääkäri vahvisti, irtosi sitten illalla (kipu loppui), sanoi vielä, että tänään vielä irtoaa luultavasti, oli niin iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerran olen tullut raskaaksi ja testi näytti plussaa kp 21, dpo 10. Eli ei ainakaan sen kivun jälkeen ole voinut olla ovista, koska noin aikaisin testasin. Menkkani alkaa aina dpo 16.

3v tässä yritetty tuloksetta 😩

Vierailija
4/6 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ovis kp 9 (kipu, vuoto). Siitä 4 päivää niin kipeytyi oudosti rinnat ja ruokien maku muuttui laimeaksi ja iski turvotus. Se oli kierron ainoa hetki tulla raskaaksi, ja eka plussa tuli kp23. Edelleen tässä raskaana ollaan, ntultraa odotellaan. Että vastaako koko aikaista ovista

Vierailija
5/6 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitten toivoa tässä kuussa ei taida olla, jos olet noin tietoinen kierrostasi. Ensi kuussa uusi yritys.

Vierailija
6/6 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös ovis kp 9 (kipu, vuoto). Siitä 4 päivää niin kipeytyi oudosti rinnat ja ruokien maku muuttui laimeaksi ja iski turvotus. Se oli kierron ainoa hetki tulla raskaaksi, ja eka plussa tuli kp23. Edelleen tässä raskaana ollaan, ntultraa odotellaan. Että vastaako koko aikaista ovista

Tämäpä erikoista 🤔 siittiöthän voi elää viikonkin, et ole ollut yhdynnässä milloinkaan muulloin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi