Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Girl It huijaus?

Tilaus-Isä
04.10.2019 |

Onko kukaan kuullut perheestä, joka on saanut Girl It-tutustumispaketin 2,90 e hintaan 2,90 e?

Ei tietenkään, koska saadakseen tutustumispaketun tuohon hintaan on pakko tilata muita paketteja täyteen hintaan. Se on saksalaiselta firmalta melko ylimielisesti suomalaista kuluttajansuojaa vastaan toimimista, mutta jatkavat kai niin kauan kunnes joku jaksaa puuttua asiaan. Olisiko tämä se?

Noh, minä päätin hyväksyä kalliit ehdot, ja koittaa tilata paketit tytölleni. Sittenhän se humppa alkoi...

Täytin tiedot lomakkeeseen, halusin maksaa laskulla, ja toimitusosoite oli eri kuin omani.

Ei hyväksytty!

Täytän tiedot uudelleen.

Ei onnistu!

Ilmeisimmin laskulla ei saakaan tilata, eli rastitin väärän vaihtoehdon?

Koitetaan kolmannen kerran ja olen valmis maksamaan heti pankkisiirtona.

Ei-ei! "Olet jo jäsen! Kirjaudu!"

Noh, ei kun kirjautumaan. Kirjautumisen jälkeen tietokentät pelkkää tyhjää. Koitan täyttää ne jälleen kerran, mutta se ei tietenkään käy, koska olen jo antanut tiedot ja jäsen nykyisillä tiedoilla!

Ei hätää. Koitan tilata paketin asiakaspalvelun kautta.

He kertovat, että minun on pakko täyttää tilaukseni nettisivujen kautta, ja kun kerron, ettei se vaan onnistu, he vaativat sitä, koska "sinun on hyväksyttävä tilausehdot".

Siis ne, jossa hyväksyn, etten saakaan 2,90 e mitään, vaan maksan kalliita paketteja ikuisuuksiin?

Kysyn, onnistuisiko hyväksyminen nyt näin asiakaspalvelun kautta, koska heidän nettisivunsa eivät toimi?

Ei tietenkään!

Utelen, että kun minulta ei kuitenkaan missään kohtaa kysytä pankkitunnistautumista tai edes sotua, niin onhan tämä nyt aivan yhtä pätevää tilata näin suoraan? Haluan maksaa ja tytölleni sen paketin.

Ei käy! Lusi nettisulkeiset, ja katsotaan sitten...

Meidän osalta jäi tähän. Onnea seuraaville tilaamista yrittäville, ja muistakaa kuluttajansuojalain määräys, että ette ole velvoitettuja maksamaan kuin tuon 2,90 e aloituspaketista, joka mainoksessa luvattiin. Kytkykauppa on laiton, ja voitte vaatia sen pelkän tutustumispaketin 2,90 e ilman pakko-ostoksia päälle.

P.S. Hyvin hoitaa henkilökunta somemarkkinointia, kun netistä löytyy poikkeuksellisesti 99% kommentteja "hienosti ja kerrassaan upeasti toimiva palvelu, koko perheemme rakasti kirjoja niiden saavuttua, joka kuukausi odotamme Girl It-pakettia kuin joulua, isoäitimmekin parantui syövästä luettuaan Girl It-pakettia, lue sinäkin".

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä edes on Girl it?

2/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo sama kusetus jatku ainakin neljännellä nimellä. On ollut poniklubia ja polluxia, penny girliä ja nyt girl it

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi linkki ei johda asiaan...

4/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toi linkki ei johda asiaan...

Mikä linkki ei johda minne

Vierailija
5/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

girl it ja pony klubit ja muut ovat siis saman tahon nimeä vaihtava ketjukusetus?

Vierailija
6/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi o jo 19v, ja hänkin on ollut lapsena polluxissa ja girlitissä. Firma vaihtaa välillä aina nimeänsä, arvata saattaa miksi :p

Vierailija
7/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Girl It on mahtava klubi, joka on auttanut ainakin omat lukihäiriöiset lapseni lukemaan nykyään jopa Venäläisiä klassikkoja! Suosittelen kaikille!

Vierailija
8/14 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ns tilausansa, josta ei pääse eroon ja laskuja ja paketteja tulee ja tulee... Koittakaapa esim. soittaa sinne? :)

Vierailija
9/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ongelmia heidän nettisivujensa kanssa. En pysty peruuttamaan heidän sivujensa kautta eivätkä näytä osaavan hoitaa asiaa kuntoon. Ihan naurettavia ratkaisuja. Tyttö vaan olisi mielellään paketteja saanut. Onneksi en antanut pankkikorttini tietoja. Kun eivät pysty hoitamaan asiakassivujani kuntoon, olisi aika turvaton olo, jos olisin antanut. Vielä yritetään kuitenkin ihan tytön takia. Jos pelkkä minä olisin kyseessä, lopettaisin heti.

Vierailija
10/14 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kirjaa olen lukenut (en tilannut), ja ne ainakin olivat ihan kunnollisia. Hömppää ehkä näin aikuisen näkökulmasta, mutta asiallisia ja hyvää suomen kieltä.

Vierailija
11/14 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi kus*tus!

Vierailija
12/14 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä roskaa mainosten perusteella, en ikinä tilaisi.

Vierailija
13/14 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaus isolla P:llä!

Vierailija
14/14 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettia ei saa millään tuohon tarjoushintaan..! Ja yllättäen halutaan väkisin luottokorttinumero :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi