Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkään teitä on pidetty juoppoputkassa

Vierailija
04.10.2019 |

Itse olin 12 tuntia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla sieltä on päästetty. Joko 10 tai 11.

Vierailija
2/13 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen ollut, jotain 6-8 tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön yli kerran hädin tuskin aikuisena. Olin eronnut poikaystävästäni 18-vuotiaana ja sanoin hänelle humalassa, että en halua enää elää. Poikaystävä soitti hätänumeroon ja poliisit hakivat minut ja veivät Kisahallin putkaan, ei tosin sinne juoppojen patjoille vaan johonkin sairaalasänkyyn. Aamulla kysyivät mikä mielenterveyden tilanteeni on.

En usko että olin oikeasti aikeissa tappaa itseäni, olin vain dramaattinen ja ensimmäisen vakavan suhteen päättyminen otti koville. Tuota Kisikselle vientiä en ihan ymmärtänyt silloin, enkä vieläkään.

Vierailija
4/13 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 12 tuntia myös. Ihan helvetin kylmä oli ja päätä särki törkeästi.

Vierailija
5/13 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 80 luvulla vitutti hieman kun pistivät aamulla kuudelta pihalle, eikä mistään saanut siihen aikaan viinaa, onneksi yleensä päässyt 8-9 aikaan nii ajanut heti korjausta.

Vierailija
6/13 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten tyypit voi joutua juoppoputkaan? Aina olen niille vttuillut ja haukkunut onnettomiksi amatööreiksi. Yksikin urpo alkoi saluunassa aukomaan päätään kun sanoin että oma syysi kun jouduit juoppoputkaan. Siitä tuli tilanne johon saapui poliisit. Kysyivät tältä "sankarilta" haluatko taas hetkeksi huilaamaan? 

Se ratkaisi lähdön. Kysyin viattomasti että taidat aika paljon huilia kun sheriffit sanoo sulle noin? Urpo sai tiltin ja huitoi tyhjää kun ne iskut olisi väistänyt sokeakin. Agre tyyppi joutaakin olla jäähyllä.

Vierailija
7/13 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sen yhden ainoan kerran vapaaehtoisesti, kun humalassa ei muutakaan paikkaa tiennyt talvipakkasella. Tuntui hieman väärältä, etteivät sitten päästäneet minua pois silloin kun olisin halunnut, vaan pitivät ties kuin kauan, ainakin joku 12h.

Vierailija
8/13 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten tyypit voi joutua juoppoputkaan? Aina olen niille vttuillut ja haukkunut onnettomiksi amatööreiksi. Yksikin urpo alkoi saluunassa aukomaan päätään kun sanoin että oma syysi kun jouduit juoppoputkaan. Siitä tuli tilanne johon saapui poliisit. Kysyivät tältä "sankarilta" haluatko taas hetkeksi huilaamaan? 

Se ratkaisi lähdön. Kysyin viattomasti että taidat aika paljon huilia kun sheriffit sanoo sulle noin? Urpo sai tiltin ja huitoi tyhjää kun ne iskut olisi väistänyt sokeakin. Agre tyyppi joutaakin olla jäähyllä.

En ole koskaan ollut väkivaltainen kun sinne olen joutunut. Riittää kun sammuu puistoon.

Vierailija
9/13 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön yli oon ollu 3 kertaa. Kännissä toikkaroinu junanradalla yms.

Nyt yli 10v. raittiina, joten epämiellyttävät putkakokemukset vain kaukainen muisto.

Lapsilleni en taida kertoa.

T.äippä

Vierailija
10/13 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä ikinä 0 minuuttia.

Vierailija
11/13 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks viiko sitten pääs klo. 10 kaheksan tunnin jälkeen, sitä ennen saman vuoden sisällä kaks kertaa oli ehkä 10 h, klo. 14 pääs pois, ehkei enää tuota alkoa ettei humallu :D

Vierailija
12/13 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 tuntia orjaplantaasin putkassa. Oli iltavapaa ja oksensin portille. Pistettiin vessattomaan putkaan. Ei ollut edes ämpäri. Joten hakattua ovea vailla reaktioita kusin seinille. Päästyäni ulos kuset oli heille joku ongelma ja vaativat tulemaan siivoamaan. En tullut. Lisää huutoa ja poistumisrangaistuksia. Semmoista oli 1997 Suomen orjaplantaaseilla

Vierailija
13/13 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska putkassa ei ole kelloa...!