Palkka yli 3000 e/kk - eikä se vieläkään kiinnosta suomalaisia
HSL hakee bussikuljettajia. Suomalaisetkin pääsevät töihin. Haku päälle!
Kommentit (11)
Jokaisellahan on se bussin ajamiseen oikeuttava ajokortti. Toki.
HSL:lllä on yksi avoin työpaikka haussa ja se on palvelumuotoilijan positio. Joten voisitko linkata työpaikkailmoitukseen jossa haetaan bussikuskeja 3000 kuukausipalkalla, kiitos.
Taitaa olla aika syvältä tuo homma. Jotain odotteluaikoja keskellä päivää mitä ei kuitenkaan lasketa työajaksi ym.
Ah, olisi leppoisaa ajella bussia työkseen. Eniten haluaisin nautiskella siitä hytkyvästä iskunvaimennuspenkistä, joka kuskilla on. Se näyttää niin kivalta :D Harmi että minulla on epilepsiadiagnoosi.
Mulle kelpaa. TARJOTKAA JOKU MULLE 3000E PALKKAA KUUSSA. Vaihtaisin työpaikkaa vaikka heti.
Nyt mulle maksetaan 1800+e bruttona.
2011 ajoin kilpailijalla. HSL oli silloin toisella nimellä. He eivät kuuluneet edes AKT työehtosopimuksen piiriin ja tuntiliksat olivat ilman lisiä siinä 11-12€ kohdalla.
En tuntenut yhtäkään kuskia helbiltä joka olisi päässyt 3 000e ilman että tekee pelkkää yötä, viikonloppua ja pitkää vaihtoa.
Bussia tuskin saa ajaa, jos ei ole ajokorttia. Minulla on myös huono näkö, en tiedä pääsisinkö läpi ajokoetta, jos kortin yrittäisin hankkia. Ainakin vuosia sitten huono näkökyky oli este kortin saamiselle, en tiedä miten se on nykyään.
T: työtön
Minä en uskalla edes pakettiautoa ajaa, saatika isoa bussia ihmisiä kyydissä. Eikä kyllä mun korttikaan siihen riitä. Enkä missään nimessä haluaisi asua Helsingissä, se on kammottava paikka ja järjettömät vuokrat ja asuntojen hinnat.
Bussia en ajaisi vaikka saisin 10 000 eur/kk. 50 000 eur/kk voisin harkita.
On kaikin tavoin ja kaikille turvallisempaa kun pysyn poissa Helsingin liikenteestä muuten kuin matkustajana (tai minkä tahansa kaupungin).
Liian pitkä työmatka. Eikä mulla oo ajokorttiakaan.