Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun kaveri ei vastaa niin milloin voi sopia muuta menoa?

Vierailija
25.09.2019 |

Elikkäs, mikä on mielestäsi oikea tapa toimia esim. seuraavassa tilanteessa:

Viestittelette kaverin kanssa lauantaina, että nähdäänkö seuraavalla viikolla. Kaveri kysyy sinulta milloin kävisi. Sanot, että ke-pe sopisi siihen ja siihen aikaan. Kaveri ei vastaa takaisin samana päivänä. Kuinka kauan pitää odottaa ennen kuin voi sopia tuolle ke-pe ajalle muuta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin noin vuorokauden. Jos mulla kaveri ei vastaa tässä ajassa, niin saatan sopia jo muuta itse ehdottamilleni päiville.

Vierailija
2/10 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan sopisin ja päivittäisin tilanteen kaverille. Eli jos vaikka torstaille sopisinkin muuta, niin laittaisin viestin perään, että nyt tuli sen verran muutosta, että joko ke tai pe käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin maanantaina viestiä että ollaanko näkemässä ke-pe. Jos ei siihenkään vastaisi vuorokauden sisällä, katsoisin että olen vapaa tekemään jotain muuta.

Vierailija
4/10 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varaisi kolmea päivää yhdelle ihmiselle. Kuten kakkonen suunnittelisin muuta ja päivittäisin kaverille.

Vierailija
5/10 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihmiset, jotka roikottavat toista odottamassa. Jos en itse pysty lupautumaan tapaamiseen sanon aina, etten valitettavasti pysty vielä sanomaan, sopiiko, jos palaan asiaan x ajankohtaan mennessä? En koskaan oleta, että kaveri jäisi pitämään aikaa vapaana minulle, jos en itse pysty sanomaan nähdäänkö vai ei.

Vierailija
6/10 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorokausi max. myös minusta sopiva aika. Tämän jälkeen voi sopia muuta menoa mielensä mukaan.

Vierailija
7/10 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi kaveri, joka ei koskaan voi sopia ajoissa tapaamisia, aina pitää päätös venyttää viime tippaan. Kiva tyyppi, mutta tuona syyn takia en oikein jaksa enää yrittää sopia tapaamisia, on aina hirveää säätämistä. Lisäksi myöhästyy lähes aina 15min. - 1 h sovitusta ajasta.

Vierailija
8/10 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ilmiö on tullut kännyköiden myötä yleisemmäksi. Ennen sovittiin näkemisestä päiviä tai viikonkin etukäteen ja hyvin pelasi. Nykyään ei saa mitään sovittua ja viimehetkellä perutaan ja muutetaan kuvioita. Tympeää ,olet monesti jo matkalla kun muutos tulee.

Vierailija
9/10 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei vastaa samana tai seuraavana päivänä niin ei sun tarvi odotella, senkun sovit muuta.

Vierailija
10/10 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ystävä, joka ei koskaan, ei siis ikinä voi lyödä kunnolla lukkoon tapaamisia sekä paikkaa, missä tavataan. Kuvio menee jotenkin aina näin. Puhutaan, että olisi kivaa nähdä.

Kaveri: Ehkä ensi viikolla onnistuisi?

Minä: Joo kyllä, mulle kävisi tiistaina ja torstaina klo 17, kun pääsen töistä tai sunnuntaina iltapäivällä. Miten sinulle?

Kaveri ei yleensä vastaa ainakaan vuorokauteen, yleensä menee myös pidempi aika, kun vastaa niin:

Kaveri: Tiistai sopisi, xxx kaupunginosa voisi sopia

Minä:kiva, nähtäiskö 17.30 x kahvilassa (kaunginosa, jota kaveri ehdottanut)

Kaveri: Jos nähdään jossain siellä päin, voidaan sitten katsoa minne mennään!

Ärsyttää tosi paljon, kun kaverin kanssa sopiminen on aina kauheaa säätämistä, miksei voi vaan ehdottaa vaikka, että käykö klo 17.00 siellä ja siellä? Aina häntä pitää odotella jossain metroasemalla tai muualla, kun ei voida lyödä lukkoon paikkaa ja lisäksi hän on AINA myöhässä! Pahimmillaan noin 30-60 min. Alan olla todella kypsä tyyppiin.