Ihastuin vissiin vahingossa naistenmieheen, että hävettää!!!!!!!
Jälkikäteen ajatellen näitä varoitusmerkkejä kyllä oli, mutta ihastuneena mun pää ei vaan pelannut normaaliin tapaan. Jotenkin sitä selitteli itelleen kaikkee, mutta lopputuloshan oli, että miehestä ei oo enää mitään kuulunu. Että tuli uutta säätöö varmasti kuvioon ja minä unohduin just siinä kohtaa. Ainakin hetkeksi kunnes tulee taas se yksinäinen hetki. Mutta nää merkit oli tällasia, että puhelin piippaili viestejä liikaa treffien aikana, yhteydenotoissa päivien taukoa ja sitten ykskaks taas aktivoiduttiin, whatsappissa roikkuminen, nettiprofiilissa aktiivinen vaikka meillä tapailujuttua käynnissä, halu lähteä yöreissuun samantien mun kaa, hurmaavan hauska ja hellä käytös treffeillä mua kohtaan, "vetovoima" meidän välillä, jota luulin erityiseksi, pitkä sinkkuus ja yksinasuminen takana ja naisista hiukka yleistävään ja ikävään sävyyn puhuminen... Tässä sitten nuolen haavojani yksin ja mietin miten jatkossa tällaiset vältän, koska ei tämäkään mikään alfa ollut todellakaan, persoonallinen nörtti ennemminkin. Sehän tässä hämäs mua kunnolla ja kun ollaan reippahasti +40 vee niin eipä uskois, että joku aikuinen vielä käyttäytyy tolleen. Hitto, onpas sitä ihminen typerä ja hävettää jopa oma tykästynyt ja avoin käytös hänen seurassaan, ois pitäny hillitä ittensä! Hän varmaan on niin nauttinu, että meni taas yksi tähän rooliin ja saanu siitä taas vaan motivaatioita jatkaa samaa toimintaa, samoin keinoin.
Kommentit (3)
Heh heh ihan oikein alfoille persolle voimanaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Samoin olen kerran erehtynyt tämmöiseen, luulin parisuhteen aluksi sellaista, mikä olikin vain seksiä toiselle osapuolelle. Hävetti ja oli hyväksikäytetty olo.
Mutta ei noita voi kaikkia osata välttää. Ongelmahan on siinä, että ovat niin kovin helliä ja mukavia sen ajan kun ovat. Eivätkä ajattele edes tekevänsä mitään väärin. Ei siinä oikeasti tee mitään väärää, jos haksahtaa. Tietty jatkossa osaa seurata niitä merkkejä paremmin.
Löysin siitä parin vuoden päästä nykyisen parisuhteen, joka onkin sitten jo yli 13 vuotta.
Sure ja unohda :)
Toi vetovoiman mukanaolo oli mulle se hämäävin osio, koska ennen joka kerta tuollainen tunne on ennakoinut pitkää parisuhdetta, ei siis ollut pelkkää fyysistä vetovoimaa mun puolelta, vaan ne jututkin kulki samoilla aalloilla ja sillä tavalla luontevaa oli yhdessäolo. Jos nyt tosi korneja ollaan, niin tuntui siltä, että aina ollaan hengattu yhdessä, siksi luulin ihan oikean suhteen aluksi tätä hommaa. Mutta tällainen mies sitten osaa just lukea niin hyvin naista ja sen mukaan omaa käytöstään muuttaa, että tulee just se valheellinen oikea fiilis, tunne rehellisyydestä ja sitten alkaa luottamaan. Vaikka onkin noita "pikkujuttuja", jotka vaivaa siellä takaraivossa. Paska tuuri kävi, mutta enköhän mä jossain vaiheessa taas uskaltaudu tapaamaan uusia ihmisiä ja löydä vielä jonkun ihan mun yläpäästä kiinnostuneen :)
Samoin olen kerran erehtynyt tämmöiseen, luulin parisuhteen aluksi sellaista, mikä olikin vain seksiä toiselle osapuolelle. Hävetti ja oli hyväksikäytetty olo.
Mutta ei noita voi kaikkia osata välttää. Ongelmahan on siinä, että ovat niin kovin helliä ja mukavia sen ajan kun ovat. Eivätkä ajattele edes tekevänsä mitään väärin. Ei siinä oikeasti tee mitään väärää, jos haksahtaa. Tietty jatkossa osaa seurata niitä merkkejä paremmin.
Löysin siitä parin vuoden päästä nykyisen parisuhteen, joka onkin sitten jo yli 13 vuotta.
Sure ja unohda :)