Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oi oi oi! Mulla on nyt vihdoinkin ilmeisen hyvän ja varakkaan miehen kanssa juttua! :)

Vierailija
21.09.2019 |

Olen käynyt jo vuoden ajan joka viikonloppu viihteellä löytääkseni komean, varakkaan ja hyvässä työssä olevan miehen! Ja nyt näyttää siltä että se kaikki tuntien laittautuminen joka perjantai ja lauantai-ilta on vihdoin tuottanut tulosta! Olen vihdoin tavannut miehen jonka kanssa juttu vaikuttaa E-R-I-T-T-Ä-I-N lupaavalta! Komea, esimiesasemassa työelämässä, sivistynyt ja varakas! Ikää hänellä on n. 35 vuotta ja mä oon parikymppinen, mut ei haittaa, kun on noin ihana mies! ❤️

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteenasi on siis päästä kuppaamaan miehen rahoja ja loisimaan lompakolla? No onnea valitsemallesi tielle.

Vierailija
2/7 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa elareita yli 600 e/kk ja asuu vuokralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikisketju nro n.

Vierailija
4/7 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetin miehille varallisuusrajan. Pitää tienata vähintään 6000€/kk. Nyt seurustelen Suomen hyvätuloisimpiin kuuluvan miehen kanssa ja onnellisempi en voisi olla! Pienituloisen, pihin tai työttömän köyhiksen kanssa elämä olisi ankeaa (on kokemusta siitäkin)

Vierailija
5/7 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisen aloittama ketju.

Vierailija
6/7 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asetin miehille varallisuusrajan. Pitää tienata vähintään 6000€/kk. Nyt seurustelen Suomen hyvätuloisimpiin kuuluvan miehen kanssa ja onnellisempi en voisi olla! Pienituloisen, pihin tai työttömän köyhiksen kanssa elämä olisi ankeaa (on kokemusta siitäkin)

Siis seurustelet jonkun noin 60v:n kanssa? No kivat sulle.

Vierailija
7/7 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6000 tienaava ei ole mikään hyvätuloinen. Sille jää reilusti alle 4000 käteen ja siitä kun maksaa lainan niin 2500 on jäljellä. Siitä laskut, autonkulut ym. niin ei jää psljon yli tonnia jaettavaksi sinulle.

T: 6240€ tienaava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi