Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermot kissaaan!!!

Mahdotonta
21.09.2019 |

Okei ei sentään kissaan itseensä. Se on erittäin herttainen ja kiltti tyyppi.

Mutta!
Mun on nyt pakko purkaa tää johonkin koska mua on alkanut viimeaikoina turhauttaa se miten pahaksi tää ahdistus on mennyt, enkä kehtaa puhua tästä oikeasti kellekään. :D

Mulla on ollut kissoja muksuna, ja nyt aikuisena pari vuotta, eli ei ole mikään uusi käsite elämässä kissat ja niiden elintavat.
En tajua miksi mua on alkanut ahdistaa niin paljon kissojen likaisuus??
Joojoo, sitä sanotaan että kissat on tosi siistejä, ja onhan ne tavallaan.
Mutta en tunnu pääsevän yli siitä että ne käy paskalla sisällä ja astuu siellä astiassaan ja suoraan meidän lattioille, ikkunalaudalle ja sohvalle. Jooo, kissat "pesee" itseään ahkerasti ja usein laatikolla käymisen jälkeen. Pidän myös laatikon siistinä ja hiekan pitäis olla suhteellisen "puhdasta" laatunsa puolesta.
Silti mua ahdistaa nykyään ihan älyttömästi ajatus siitä että noi paskaiset tassut kuljettaa basilleja ympäri kotia! Tää on asia mistä pitää vaan päästä yli, ja haluan päästäkin.
Kuitenkaan oikea riski minkäänlaiseen tartuntaan on minimaalinen kun pitää siisteydestä ja puhtaudesta huolta, ja onhan tää maailma täynnä basilleja. Siksi meillä on immuunijärjestelmä, eikö niin?
Järki sanoo että näin on. Helpotti kuitenkin jonkin verran jo tässä avautuminen.

Mutta niin, oletteko miettinyt kissojen ja ylipäätään lemmikkieläinten likaisuutta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän