Mitä sait puolisoltasi?
Minkä yhden ja useamman asian sait puolisoltasi? Minä sain filosofian ja kirjallisuuden. Tiedän nykyään paljon enemmän filosofiasta ja olen lukenut melkoisen määrän kirjoja. Sain myös Iso-Britannian ja ennenkaikkea Lontoon. Sekä myös musiikin josta en tiennyt aiemmin ja todella paljon muita joita en nyt tähän enempää jatka. Sana on vapaa.
Kommentit (15)
Klamydian ja tippurin.
Kiitos vähän yli 10v suhteesta.
Minä sain tutustua kuvataiteeseen ja runouteen. Sain myös ystävän, jonka kanssa olen saanut löytää lisää maailman ihmeitä yhdessä jo kolmekymmentä vuotta.
Satiaisia ja toi tuo muija täitäkin tullessaan. Minä annoin vastalahjaksi herpeksen. Muija opetti minut vetämään röökiä, minä muijan juomaan olutta kuin sieni. Elämme kauniissa symbioosissa.
Positiivisen asenteen toisiin ihmisiin ja tärkeäksi muodostuneen liikuntaharrastuksen.
Kyvyn ajatella asioita laatikon ulkopuolelta, enemmän kiinnostusta vaatetukseen, uusia musiikkityylejä, enemmän rohkeutta olla oma itsensä ja sanoa, mitä oikeasti ajattelen, toisaalta enemmän korrektiutta ja "aikuismaisia" toimintatapoja silloin kun tekisi mieli sanoa jollekin pahasti.
Ja vielä vuosien jälkeenkin löydän itseni aina säännöllisesti hämmästelemästä, että miten kiehtova jonkun sielu voikaan olla. Tuota en oikein osaa pukea sanoiksi tuohon ylempään listaan.
Vierailija kirjoitti:
Persp*llua monessa asennossa.
Klassikko!
Syvennyin hänen kauttaan urheiluun (enimmäkseen jalkapalloon) sekä punk ja ska musiikkiin.
Ihanan eroottisen suhteen.
Ymmärryksen rakentamisesta ja omistusasunnon tärkeydestä.
Kivoja miespuolisia kavereita.
Huumeet. Alkoholiongelman. Itseinhon.