Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko laihduttanut ilman liikuntaa - miten kävi?

Vierailija
19.09.2019 |

Kiinnostaisi kuulla kokemuksia teiltä ilman liikuntaa laihduttaneilta. Millainen ruokavalio? Miten onnistuit? Missä ajassa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikille ole itsestään selvää, että laihduttaa ei voi liikunnalla. Syömisestä se on aina kiinni. Laihduttaessa pitää harrastaa liikuntaa, jotta lihasmassa säilyy, ei sen takia, että se niin paljon kaloreita kuluttaisi.

Vierailija
2/8 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnalla ei ole mitään merkitystä laihduttamisen kanssa.

Ainoa merkitys on se, että runsas liikunta antaa hyvän mielen.

Liikunta kuitenkin lisää ruokahalua, ja pitkän ulkoilun jälkeen ruoka vain maistuu entisä enemän.

Ainoa keino laihduttamiseen on syömisen vähentäminen ja sen säännötely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette niin väärässä. Liikkuminen on laihduttajalle erittäin tärkeä lisä.  Se parantaa elimistön kykyä säädellä verensokeria, mikä vaikuttaa suoraan ruokahaluun ja rasvanpottoon. Liikunta parantaa mielialaa ja unen laatua, jotka molemmat tärkeitä tekijöitä laihdutusprosessissa. Uni noista kahdesta ihan oleellinen asia. 

Vierailija
4/8 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut nettidieettejä, joissa liikunnan määrä on hurja. Kilpirauhaspotilaana väsyin ylettömään liikuntaan ja dieetti loppui kuin seinään. Nyt laihdutan ilman raskasta liikuntaa. Vähän lenkkeilen, voimieni mukaan.

Vierailija
5/8 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri laihduttanut huhtikuun lopusta tähän päivään mennessä 15 kg, ja liikunnan määrä ollut sama, kuin aiemminkin, eli n. tunti päivässä. Ainoa muutos on ollut siinä, mitä syön. Karppaamalla mennään, ja hyvin toimii.

Vierailija
6/8 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut nettidieettejä, joissa liikunnan määrä on hurja. Kilpirauhaspotilaana väsyin ylettömään liikuntaan ja dieetti loppui kuin seinään. Nyt laihdutan ilman raskasta liikuntaa. Vähän lenkkeilen, voimieni mukaan.

Nettidieettejä ei kannata ostaa, todella harvoin ne ovat todellisten ammattilaisten tekemiä ja niistä puuttuu erilaisten ihmisten ja kehojen huomioiminen aivan täysin.

Liikunnassa on oikeasti niin paljon hyviä puolia, että järkevästi toteutettuna se ilman muuta pitää olla mukana laihduttamisessa.

Vierailija
8/8 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, 38 kg! Alussa en edes ylipainoni takia pystynyt juuri liikkumaan. Jos edes kävelin hitaasti vähänkään kauempaa, jalkapohjiin alkoi sattua, polviin alkoi sattua, lonkkiin alkoi sattua. 

Menetelmänä alkuun ihan virallisterveellinen ravitsemusterapeutin ohjauksessa. Sitten kun lopetin siellä käynnit (kallista) niin otin Via Esca nimisen mobiilipalvelun, josta tulee viikon ruokalistat aina valmiina ja ruokaohjeet. Sillä olen laihtunut loput 17 kg joita en ravitsemusterapiassa käydessäni laihtunut vielä. Liikuntaa en harrasta vieläkään, koska inhoan sitä.