Lounastelin tänään KTM-kaverini kanssa Ala Karte -ravintolassa
Ei tiennyt maisteri, että kuka oli Aileen Wuornos. Että sellainen sivistyksen taso meidän nuorilla maistereilla, joita putkahtelee ekonomi opistoista.
Kommentit (22)
Jospa olisitte keskustelleet Adam Smithistä.
Oletko varma, ettei kyseessä ollut Kurmee ravintola?
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse Suzuki-miehiä?
Tai naisia. Tai omavalintaisia.
Voi kamalaa. Ei siis onnistunut keskustelu suomalaisesta hullusta elokuvan sarjamurhaajasta. No olisit siirtänyt keskustelun Motonetin syyskuvastoon.
Harmi, etten ollut paikalla. Olisin tuota pikaa siirtänyt keskustelun IFRS-tilinpäätöksen koukeroihin ja kansainvälisen verotuksen ongelmiin.
Aileen Wuornos? - Jos hänen tietämisensä on tai olisi, jokin sivistyksen mitta, niin ilmeisesti kuulun myös luokkaan: sivistymättömät tohtorit. - Toki treffeiltä päästyäni saattaisin uteliaisuudesta selvittää, että kuka hän on (tai oli).
Mäkään en olisi tiennyt, jos en olisi katsonut American Horror Storyn viidettä tuotantokautta nimeltä Hotel.
Filosofian maisteri, tietojenkäsittelytiede.
Ap. Ei ole olemassa verbiä lounastelin, eikö a la karte.
Kateellisena koulutelle tuttavalle teit tämän aloituksen. Häpeä.
Charlize Theron sai Oscarin tuosta roolista, joten jonkinlainen tietokilpailukysymys voisi olla. Ei kuitenkaan mikään "sivistyksen" mittari. Antiikin mytologian tuntemus voisi paremminkin sellainen olla.
Tiedän kyllä Aileenin, mutta muuten koko ketju on niin sekava, etten ymmärrä jutun juurta, koska otsikko ei mitenkään liity ap-kirjoitukseen.
Mitä se ravintolan nimi tähän liittyy? Tai KTM?
Terveisin, taiteen maisteri
Sitä en ihmettele miten KTM ei tiedä kuka Wuornos oli, mutta sitä ihmettelen miksi suostui syömään ala-tikkurilan karting -paikassa?
Oletan, että Ala Karte on ravintolan nimi.
Muuten se on à la carte.
Vierailija kirjoitti:
Söittekö pasta karponaaraa?
Kuka on hukkunut, kun Karpo naaraa?
Kauppakorkeassa ei kyl mun aikaan ollu mitään kursseja elokuvista. Syvennyin itse laskentatoimeen ja erityisesti tilintarkastukseen. Ehkä ennemmin mua hämmentäis jos KTM ei tiedä mitä debit ja credit on. Aileen Wuornos ei liity kauppatieteisiin mitenkään..
Sivistyneiden ihmisten ei kuulukaan tietää tuommoisista tyypeistä mitään.