Lue keskustelun säännöt.
Onko vielä keskustelupalstaa silikoneista?
19.09.2019 |
Eli joskus vuosia sitten oli keskustelupalsta silikonit.info jossa oli vilkasta keskustelua silikoineista.
Olen siis vuosia silikoneja jo harkinnut, olen siis 40-vuotias nainen . Olisin halunnut kommentteja että kannattaako silikonit ottaa nyt vai vasta kun olen laihduttanut 10 kg.
Olen jo 10 kg pudottanut ja ajattelin että kun vielä sen 10 kg pudotan niin lähtee loputkin rasva rinnoista. Tällä hetkellä ole 172/76 kg.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Harmi, että silikonit.info lopetettiin. Sieltä sai paljon apua leikkauksen suunnitteluun ja oli mukava jakaa kokemuksia muutenkin kaikenlaisista asioista. Olen ottanut itselleni silikonit ja olisi ollut mukava vaihtaa kokemuksia ja laittaa itsekin sinne tietoa muille ihmisille ja kertoa parantumisesta jne. Minä painoin joskus vuosia sitten noin 90kg ja laihdutin 60kg saakka. Sitten minulle kertyi 10kg lisää ja menin leikkaukseen kun painoin 70kg. Olin leikkaukseen mentäessä lievästi ylipainoinen. Ylipaino ei ole mikään este silikoneille, voit ihan hyvin ottaa silikonit jos haluat :) Sinä et edes ole ylipainoinen...
Minulla on blogi, jota voi lukea osoitteessa liisunblogi.blogi.fi