Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä ja ohut penis. Muilla kokemuksia?

Vierailija
16.09.2019 |

Onko kellään muulla tällaista? Itsellä pituutta kyllä löytyy kunnioitettavat 18 cm, mutta ympärysmitta on 11 cm. Olen onnellisesti parisuhteessa ja seksielämäkin on ihan tyydyttävää, mutta onhan tämä vähän friikki työkalu peilistä katsoessa. Sen verran epäsuhtaisen ja -esteettisen näköinen on, että melkein mieluummin ottaisin lyhyemmän, jos paksuutta ei kerran saa lisää.

Jos tämän nyt joku nainen lukee niin kiinnostaisi kuulla, tekeekö tuolla ekstrapituudella mitään, kun on ohut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 14/11. Kun olen itse hoikka mies, pienikin näyttää menevän täydestä naisiin, kun eivät ymmärrä ollenkaan kokoa. Hehheh!

Vierailija
2/6 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kokeilla pepussa. Miehelläni on niin paksu, että olen antanut työntää sitä peppuun vain kerran. Eikä lämmittelyt auta, uskokaa vaan. Tunnusti, että ex-naisten kanssa oli käynyt samoin peppuseksin suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kokeilla pepussa. Miehelläni on niin paksu, että olen antanut työntää sitä peppuun vain kerran. Eikä lämmittelyt auta, uskokaa vaan. Tunnusti, että ex-naisten kanssa oli käynyt samoin peppuseksin suhteen.

Olen täysin eri mieltä. Omalla miehellä myös paksu, ja menee helpommin anaaliin. Toki vaatii rentoutumisen, mutta tämän jälkeen ei tee tiukkaakaan (eihän siellä suolessa mitään kiristäviä lihaksia ole). Pimpin puolella taasen tuo paksuus on oikeasti jopa vähän ongelmallinen.

Vierailija
4/6 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole vielä mitenkään pitkä. Ihan sopiva pituus. Liian ohut on. Sopusuhtaisempi jos olisi lyhytkin.

Vierailija
5/6 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ton kokoinen, vähän paksumpi. 11.5-12cm, riippuen stondiksesta. Iso terska. Eipä kukaan ole valittanut, aikanaan oli paljon naisiakin. Johtui varmasti kyllä, että olin urheilullinen ja klassisen komea. Eipä toi ole koskaan haitannut, tosin nuorena ajattelin hetkeen aikaa, että voisihan tämä olla paksumpi. Mutta sitten päätin, että tällaisen olen saanut, ja tällä mennään, että jos joku haluaa paksumpaa, niin antaa mennä vaan. Nyt ollut 16 vuotta naimisissa, eikä vaimo ole kaiketi käynyt vieraissa, eikä ole halunnut dildoja, joten kai tällekin on kelvannut.

Vierailija
6/6 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin ohut, että kaivelen sillä muijan nenää, korvassakin se on joskus käynyt! Panemaan sillä ei pysty, mutta sen hoitaakin naapurin Pena!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän