Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mä takerrun aina yhteen ihmiseen?

Vierailija
15.09.2019 |

Olen ollut lapsesta asti samanlainen. En mä kaikkiin takerru, mutta jos pidän jostain, käy niin.että melkein tukehdutan toisen, mikäli kyseessä on ihminen, joka ei "kestä" sitä. Parastahan olisi löytää joku jota ei takertuvuuteni haittaa.

Joka tapauksessa tämän aloituksen pointti oli kysyä teiltä mahdollisia vastauksia tähän, miksi joku on takertuja? En tarvitse useita ihmisiä ympärilleni vaan olen aina tykännyt keskittyä yhteen ihmiseen kerrallaan. Haaveeni on päästä parisuhteeseen. Parisuhteessa kun ollaan tiiviisti yhdessä ja kun asutaan saman katon alla pystyn myös antamaan siimaa toiselle, koska tiedän toisen palaavan luokseni. Se tuo turvallisuutta ja onnellisuutta.

Kertokaa, onko tällainen ihan normaalia vai onko tämä jokin häiriö?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pelkäät menettäväsi kyseisen ihmisen?

Vierailija
2/4 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen. Pilasin parhaan ystävyyssuhteenikin sillä tavalla aikoinaan. Mutta jos pidän jostakusta, niin todella silloin pidän. Teen mitä vain sen ihmisen puolesta. Toisille se on liikaa. Nyt mulla ei edes ole ystäviä enää. On mies, joka vaikuttaa tykkäävän "palvonnastani". Olen ainakin itse todella introvertti, eli en tarvitse paljon hälyä ympärilleni, vaan intiimejä, turvallisia ihmissuhteita. Olisi kyllä ihana, jos olisi hyvä ystävä myös, kun mies ei voi kaikkia tarpeita täyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/4 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan takerru. Mulle iskee aina kiima saada selvyys asioihin.