Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mistä miehenne tykkää sängyssä?

Vierailija
14.09.2019 |

-Mitkä on naiset teidän omat suosikkinne? miten hyväilette miestänne esim lähetyssaarnaajassa?
-Mikä on se juttu millä saatte miehenne ihan hulluksi?
- Teetkö aloitteita useammin vai kumpikin tasapuolisesti?
-kumpi teistä haluaa seksiä enemmän?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumisesta.

Vierailija
2/19 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää kakkaseksistä. Syömme molemmat ulostetta seksin aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempur-tyynystä, fleecepeitoista, vartalotyynystä, pehmoleluista

Vierailija
4/19 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai naapurin akkaa kun en ole kotona.

Vierailija
5/19 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajattarestaan

Vierailija
6/19 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiko miehet? 

Vierailija
7/19 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiko miehet? 

Mun kaikki 11 miestä tykkää harrastaa telakointijuttuja keskenään.

Vierailija
8/19 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tykkäsi metallipäädystä kun siihen sai minun jalat kiinni niskan taakse ja sitten kehui että tukevasti olen koonnut kun ei nitise. 

Vierailija
9/19 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiko miehet? 

Mun kaikki 11 miestä tykkää harrastaa telakointijuttuja keskenään.

juna <3

Vierailija
10/19 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun ei enää nukuta samassa sängyssä.

Vierailija
11/19 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzasta.

Vierailija
12/19 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mitkä on naiset teidän omat suosikkinne? miten hyväilette miestänne esim lähetyssaarnaajassa?

---oma suosikki ööö en tiedä suuseksi ja lähetyssaarnaaja kai, tykkään monenlaisesta, riippuu tilanteesta ja tunnelmasta. Vastaan suuseksi koska siinä saan varmimmin orgasmin.

----miten hyväilen miestäni? En tiedä, taas niin vaikea antaa täsmävastausta. Liikun tahdissa mukana, tarraan käsilläni miehestä tai jostain muusta, silitän/hieron/puristan miehen selkää, peppua, palleja... Suutelen

--- vaihtelee

---mies on nyt alkanut tekemään aloitteita selvästi useammin, pitkän aikaa se olin minä, aloitteentekijä. Joskus toki ihan spontaanisti yhdessä päästään tunnelmaan.

---minä, nainen, tai nyt viime aikoina aikalailla yhtä paljon 🎉🎆🎊

13/19 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on naiset teidän omat suosikkinne? miten hyväilette miestänne esim lähetyssaarnaajassa?

Exästä:

-läheisyys jonka kautta seksiin 😁

-monilla tavoin

-en oikeen kerenny miettii, ku se halus seksiä aina

-mies useammin

-mies

------

Vierailija
14/19 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kun ei enää nukuta samassa sängyssä.

: (

Vierailija
15/19 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä parisuhde on valitettavasti katkolla, mutta kommentoin viimeisintä pitkää parisuhdetta:

- oma suosikkini on suuseksi, sormetus ja lähetyssaarnaaja. Tykkään rintojeni imemisestä ja hyväilystä.

- lähetyssaarnaajassa hyväilin mieheni selkää, pakaroita ja palleja. Joskus taisin kosketella anuksen aluetta. Mies pani minua usein niin että hän piti ranteistani kiinni, joten en päässyt käyttämään käsiäni lainkaan. Sekin oli kiihottavaa.

- mieheni tykkäsi suuseksistä (kukapa mies ei tykkäisi) ja lähetyssaarnaajasta. Takuuvarmasti mieheni sain laukeamaan ratsastamalla.

- kumpikin meistä halusi seksiä yhtä paljon. Kumpikaan ei ollut puutteessa parisuhteen aikana.

Vierailija
16/19 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten kuorsaa, ja ettei mieheni kuorsaa. Kun me molemmat valitettavasti kuorsaamme. Joskus mieheni kuorsaa niin kovaa, että varmasti naapuri kuulee. Eikä korvatulpat auta. Ja nukuppa siinä sitten. Ja ole aamulla pirteä. Ja harrasta aamulla seksiä.. eli lapsirakkaat jotka täällä kirjoittelee: nukkuminen on oikeessa aikuisten parisuhteessa ja siellä sängyssä kaikkein tärkeintä, se vaikuttaa kaikkeen.

Vierailija
17/19 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hitto mitä vastauksia onko täällä oikeasti näin lapsellisia aikusia ihmisiä. Sitten vasn lässytellään kun on naisesta puhe

Vierailija
18/19 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kyllä tykätään lähetyssaarnaajasta, mä sen läheisyyden ja painon tunteen takia ja siks kun tykkään, ettei mun tarvi kohottautua tai mitenkään vääntäytyä että voidaan suudella. Miehellä uskoisin samat fiilikset ja lisäks tuntuu, että toi asento sinänsä kiihottaa häntä. Seisoo heti pystyssä, jos meen selälleni ja avaan vähän jalkoja. Yleensä en ehdi kun hän jo 'asettaa' mut alleen. Mua jollain kierolla tavalla kuumottaa se tunne kun mies on komennossa, ajattellen että hän haluaa mua niin, ettei malta.

Jos mun kädet on vapaana, usein hyväilen miehen selkää ja takamusta, usein hän vaan pitelee niitä mun pään yläpuolella toisellä kädellään. Rinnat on mulla tosi herkkä alue ja tykkään miehen hyväilyistä niihin esileikissä, ja ihanaa kun rakastellaan niin lähekkäin koko ajan, ettei kädet edes mahdu meidän väliin ja miehen vartalo painaa tissejä.

Kai mä sit saan hänet kuumaksi ihan vaan vähän antautumalla ja joku minihame tai farkkupeppu yleensä sytyttää kovaksi tai, jos avaan hiukset sillain 'tehostaen'. Siitä pidän kun mies avaa ne hellästi koskien. Hameen tai mekon nostaminen vyötärölle ja siitä, kun hän alkaa nuolemaan mua on kans ihanaa. Molemmat halutaan seksiä yhtä paljon, mutta mies tekee aloitteita enemmän, mikä on minusta kiihottavaa. Tuntee olevansa haluttu <3 

Vierailija
19/19 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hitto mitä vastauksia onko täällä oikeasti näin lapsellisia aikusia ihmisiä. Sitten vasn lässytellään kun on naisesta puhe

Suurin osa tuntuu olevan teinipoikia ja odottelevat hetkeä kun tajuavat tulla kaapista.