Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppusiivous työnä

Vierailija
13.09.2019 |

Kysytäänpä vauvapalstalta, kun en keksi mistä muualtakaan kysyä... Olen tässä hetken ollut työttömänä ja nyt rekrykonsultti soitti, olisi pätkä loppusiivousta tarjolla. Siis jonkun valmistuvan rakennustyömaan siivoamista luovutuskuntoon. Oma siivouskokemus rajoittuu osa-aikaisiin porrassiivouspätkiin enkä yhtään tiedä, millaista duunia loppusiivous olisi. Ihmiset joilla on kokemusta asiasta, onko miten raskasta verrattuna esim. porrassiivoukseen, onko kovasti pölyistä tms. tai jotain muuta huomioon otettavaa? Pitäisi tässä parin tunnin sisään ilmoitella, otanko homman vastaan. Olen tosiaan sillä tavalla OK kunnossa että pystyn tekemään työkseni muutakin kuin tietokoneen näpyttelyä, mutta en mikään kehonrakentaja-triatlonisti. Olisi kyllä tosi mukavaa saada työttömyys katkaistua ja ansiosidonnaista kerrytettyä lisää, mutta en halua sännätä suin päin johonkin mistä en käytännössä selviäkään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusterve pystyy tekemään. Pöly ei lennä, vaan se imetään imureihin. Yleensä hommat ovat jakautuneet niin että miehet hoitavat ikkunoiden pesun ja roskan roudaamisen ulos lavalle (jos miehiä työryhmässä on) ja naiset hoitavat pölyjen imuroinnin ja pyyhinnän.

Sinä saat perehdytyksen hommaan. Mene kokeilemaan.

Vierailija
2/6 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavaa hommaa. Kannattaa lähteä. Ja kerran kyseessä on vain pieni pätkä, niin eihän sitä kauaa tarvitse sietää jos ei tykkääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen

Vierailija
4/6 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä muutama vuosi sitten kuljin raksalla siivoushommissa, ainakin siinä firmassa missä olin apparina/siivoojana, työt jakautui niin että me urakoitsijan edustajat hoideltiin pihalle kaikki ylimääräinen, loppusiivoojille jäi "vain" imurointi ja pesuhommat. Sitä en tiedä onko tuollainen kuinka yleinen käytäntö.

Vierailija
5/6 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin rakennuspölyä vielä on. Periaatteessa hyvin samanlaista kuin kodin siivous, mutta ei oo kalusteita. Suojausten poistosta syntyvää jätettä lukuunottamatta ei pitäs olla enää mitään isompaa roskaa.

Olen työmaalla toimihenkilö eli kohtuu hyvä näkemys sivustaseuraajan roolissa hommasta.

Vierailija
6/6 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo raskasta ainakaan mun kokemuksen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi