Sinä joka ahmit sipsejä kokonaisen pussillisen, antaisitko koirasi syödä samanlaista pa#kaa tuollaisen määrän?
Kommentit (18)
No mikä ettei. Voisin antaa koiralle muutaman suklaapalankin, jos se oikein kerjää.
En tietenkään. Koira on rakas ja minä taas, no jaa.. kaikki ihmiset on loppujenlopuksi samanlaisia. Ei ainuttakaan yksilöä.
Saanko vastata, vaikka on kissa? Kissa syö ainoastaan luomua, itseäni ei vähempää voisi kiinnostaa ja shipsipussi menee noin vaan... hitto, kun rupesit puhumaan, alkoi tehdä mieli, Samaten suklaalevy uppoaa, kebab ja ihan kaikki sonta). Pääasia, että kissa voi hyvin. Lisää kysymyksiä....
Tulisiko joku vahtimaan mun syömisiä? Laittamaan aina oikean valmiin annoksen samaan aikaan joka päivä nenän eteen? Helppoa on olla koira. Minä taasen ikävä kyllä tunnen tarvetta rouskuttaa kaikki sipsit kerralla. Tai vetäis tuo koirakin kaiken jos saisi.
Ei ole koiraa, mutta en antaisi. Minä olen vastuussa koiran syömisistä, ei se itse. Se ei ymmärrä terveellisen ja epäterveellisen eroa. Siksi se söisi terveellistä ruokaa (kuten kissani).
Minä sen sijaan olen täysin kykenevä tekemään omat päätökseni siitä mitä suuhuni laitan, ja ymmärrän seuraukset. Siksi pussillinen sipsiä menee helposti.
En. Koiralle suola on voimakas oksettaja, joten sille seuraisi paha olo ja oksentelu runsaista sipsien syönnistä. En toki aiheuta parhaalle ystävälleni tahallani pahaa oloa. Itselleni taas sipseistä tulee vaan mukavan kylläinen ja nautiskellut olo.
Toinen juttu on sekin, että minulla on oikeus vaarantaa oma henkeni ja terveyteni paskalla ruokavaliolla jos niin valitsen, mutta olisi väärin vahingoittaa minun ruokittavinani olevia sellaisella ruoalla. Koiria tai lapsia, jotka ei itse pysty valitsemaan omaa ruokaansa vaan ovat sen armoilla, mitä minä syötän.
Mulla on jo huono omatunto jos annan sille 3-4 ranskalaista. (Koira on kuitenkin 60-kiloinen eli ei ole suhteessa paljon.)
En tietenkään antaisi koiran syödä pussillista sipsejä. Itse syön kyllä koska juuri sipsit ovat paheeni, ei sokeri, ei alkoholi, ei suklaa, ei tupakka, vaan sipsit! NAMMM!
Oma koirani ei välitä sipseistä. Nacho cheese ballsseja syö satunnaisesti. Ja voin makuisia poppareita.
En ota ruokavaliossa mallia keltään, joka nuolee muniaan, syö kakkia tien varresta ja tunkee nenänsä syvälle jokaisen vastaan tulevan lajitoverin hanuriin. Meillä on koiran kanssa eri dieetit. .
Kyllä noillekin silloin tällöin muutamat snacksit irtoaa, tosin eivät ole sipseihin kovin mieltyneitä vaan nacho cheese doritoihin.
Sinä, jolla on koira, söisitkö pussillisen koirille tarkoitettuja nappuloita?
Ihan yhtä fiksu kysymys.
Hyi en. Suola ja rasva on koiralle vaarallista.