Ulkosuomalaiset, mitä suomalaisia lehtiä luette
Luen mielellään suomeksi uutisia, vaikka en ole asunut siellä vuosikausiin. Mieluiten tietysti mahdollisimman edullisesti. En vain jaksaisi enää näitä sivuja, joissa paljon tositv-uutisia ja lasten suusta-juttuja. Kannattaisiko digihesarin tilaus?
Kommentit (7)
Jaa, itse olen taas enemmänkin kevyen viihteen puolella.
Iltalehi, iltasanomat netiltä.
Alibi paperina.
Nettiversioina IS, IL, yle.fi/uutiset, mtvuutiset.fi, Taloussanomat.
Luen lähinnä otsikot Ilta-Sanomista, Iltalehdestä ja Hesarista. Sen näkee siitä jo jos Suomessa on jotain tapahtunut. Harvoin on. Hesarilla kaikki mielenkiintoinen on maksullista.
Hesari digi ulkomaille 17,90 /kk. Eka kk ilmainen. Voi irtisanoa milloin vain. Taidan kokeilla. En jaksa enää näitä iltapvlehtien "uutisia".
Mulle tulee Ursan lehti paperilla, sen lisäksi selaan Ylen uutiset läpi päivittäin. Mutta sielläkin on ihan hirveästi roskaa, iso osa urheilua ja viihde/lifestyle-juttuja. Näiden vuoksi säännollisesti harkitsen kokonaan käyton lopettamista, mutta sama ongelma koskee myos useimpia globaaleja uutissivustoja.
Vierailija kirjoitti:
Nettiversioina IS, IL, yle.fi/uutiset, mtvuutiset.fi, Taloussanomat.
Kiitos!
Olen miettinyt samaa, mutta luen edelleen IS ja IL ja Hesarista aina niin paljon kuin maksutta voi. :D Harmi vaan etta ne kaikkein houkuttelevimmilta kuulostavat artikkelit on aina tilaajille :( Tuntuu vaan niin kalliilta se Hesarin tilausmaksu...