Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkosuomalaiset, mitä suomalaisia lehtiä luette

Vierailija
09.09.2019 |

Luen mielellään suomeksi uutisia, vaikka en ole asunut siellä vuosikausiin. Mieluiten tietysti mahdollisimman edullisesti. En vain jaksaisi enää näitä sivuja, joissa paljon tositv-uutisia ja lasten suusta-juttuja. Kannattaisiko digihesarin tilaus?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa, mutta luen edelleen IS ja IL ja Hesarista aina niin paljon kuin maksutta voi. :D Harmi vaan etta ne kaikkein houkuttelevimmilta kuulostavat artikkelit on aina tilaajille :( Tuntuu vaan niin kalliilta se Hesarin tilausmaksu... 

Vierailija
2/7 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse olen taas enemmänkin kevyen viihteen puolella.

Iltalehi, iltasanomat netiltä.

Alibi paperina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiversioina IS, IL, yle.fi/uutiset, mtvuutiset.fi, Taloussanomat.

Vierailija
4/7 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen lähinnä otsikot Ilta-Sanomista, Iltalehdestä ja Hesarista. Sen näkee siitä jo jos Suomessa on jotain tapahtunut. Harvoin on. Hesarilla kaikki mielenkiintoinen on maksullista.

Vierailija
5/7 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari digi ulkomaille 17,90 /kk. Eka kk ilmainen. Voi irtisanoa milloin vain. Taidan kokeilla. En jaksa enää näitä iltapvlehtien "uutisia".

Vierailija
6/7 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee Ursan lehti paperilla, sen lisäksi selaan Ylen uutiset läpi päivittäin. Mutta sielläkin on ihan hirveästi roskaa, iso osa urheilua ja viihde/lifestyle-juttuja. Näiden vuoksi säännollisesti harkitsen kokonaan käyton lopettamista, mutta sama ongelma koskee myos useimpia globaaleja uutissivustoja.

Vierailija
7/7 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettiversioina IS, IL, yle.fi/uutiset, mtvuutiset.fi, Taloussanomat.

Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä