Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-mamma hyökkäsi Annimari Kortteen kimppuun lentokoneessa!

Vierailija
07.09.2019 |

https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/3026dfed-b83f-4d82-b1a7-5dc249a…

Houri jostain lentokonetilasta some nitkuissaan ja sekosi. Hyökkäsi sitten kateellisena kauniimman naisen kimppuun.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin onkohan miehillä sama, että komeiden kimppuun käydään kateellisten toimesta. En usko koska väkivaltaisempi kulttuuri.

Itse olen tavisnainen enkä ikinä ole kokenut kateusraivoa keltään mutta olen nähnyt sitä tapahtuvan peruskoulusta asti. Todella nätteihin naisiin se kohdistuu ihan spontaanisti varoittamatta.

Vierailija
2/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua iästä. Korte on kolmikymppisenä matkalla kohti yleisurheilu-uransa huippua, kun taas monella samanikäisellä av-mammalla on kädet täynnä töitä taaperoiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin onkohan miehillä sama, että komeiden kimppuun käydään kateellisten toimesta. En usko koska väkivaltaisempi kulttuuri.

Itse olen tavisnainen enkä ikinä ole kokenut kateusraivoa keltään mutta olen nähnyt sitä tapahtuvan peruskoulusta asti. Todella nätteihin naisiin se kohdistuu ihan spontaanisti varoittamatta.

Miesten maailmassa tuollaisesta tyhjästä riidanhaastamisesta saa turpaan, menee maine tai henki tai kaikki kolme. Ei ne uskalla ellei ole joku hyvä syy.

Annimari tuskin aloitti nyrkkitappelua. Eri suhtautuminen.

Vierailija
4/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korte ei ole kaunis. Kolhon näköinen nainen.

Vierailija
5/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pärjäsimme ennen ilman jatkuvaa somen päivittämistä?

Vierailija
6/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, miksi aina kun naisille tulee riita on kyse jostain kateudesta? Miehethän ne enemmän tappelee keskenään. Ei kukaan silti väitä että miehet tappelisivat koska ovat niin kateellisia toisilleen.

Vierailija
7/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on ihan raivohulluja. Eikö joku nainen työntänyt Metin ja Mikaelin tytön kumoon lentokoneessa.

Vierailija
8/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööh, miksi aina kun naisille tulee riita on kyse jostain kateudesta? Miehethän ne enemmän tappelee keskenään. Ei kukaan silti väitä että miehet tappelisivat koska ovat niin kateellisia toisilleen.

Eivät tappelekaan, eikä kyse ollut edes tappelusta. Minäkään en ymmärrä, miksi aina vedetään esille kateuskortti. Joku hullu oli saanut kohtauksen ja valitettavasti Annimari sattui istumaan hänen vieressään. Hullut nyt provosoituvat ties mistä syystä ja äkkiarvaamatta.

Vierailija
9/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi johtua iästä. Korte on kolmikymppisenä matkalla kohti yleisurheilu-uransa huippua, kun taas monella samanikäisellä av-mammalla on kädet täynnä töitä taaperoiden kanssa.

Harva edes tietää, kuka Korte on. Hän on sattumalta joutunut jonkun idiootin raivon kohteeksi, noita nyt tapahtuu valitettavasti ihan taviksillekin.

Vierailija
10/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pelkäsi että lentotilassa olematon laite pudottaa lentokoneen kuin kiven? Nykyisin lentokoneissa on sisäisiä langattomia verkkoja, joiden avulla matkustajat voivat plärätä nettiä suolaiseen hintaan korkeammalla kuin Mount Everestin huippu, eikä yhtäkään lentokeksintöä ole päätelty pudonneen sen vuoksi.

- IL kommenteista.

Huvittavaa että joku vielä luulee että päällä oleva puhelin tekisi lennolle mitään haittaa. Nousuissa ja laskuissa toki kannattaa pistää lentotilaan, mutta muuten harva sitä seuraa.

Vierailija
11/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt voi olla taas rauhassa kun tietää mitä Kortteelle kuuluu. 

Vierailija
12/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hänelle sattuu ja tapahtuu. Milloin hänet pahoinpidellään, milloin ryöstetään, milloin on tukehtua kurkunpalaan. Värikäs elämä.

Vierailija
13/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan ollut minkämaalainen tämä hyökkääjä?

Mun miehen kimppuun koitetaan käydä siksi että hän on iso. En ymmärrä, luulisi että olisi päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä