Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoshoitajan työ?

Vierailija
06.09.2019 |

Kannattaako näin kymmenen vuoden kotona olon jälkeen lähteä opiskelemaan laikkariksi?
Viimeiset vuodet olen ollut työkyvyttömyyseläkkeellä, mutta tylsäksihän tämä on muuttumassa. Olen vasta n. 40v ja kaipaan haasteita elämään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoshuoltaja. Miksei, täällä Pirkanmaalla saa valita työpaikkansa. Ikä ei ole este.

Vierailija
2/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko introvettiys tai ujous este?

Ap. (sori tuo kirj. VIRHE)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Puhumaan täytyy pystyä, mutta ihmisistä ei tarvitse pitää. Paksu nahka on eduksi, liian kiltti ei kannata olla, kuten ei missään.

Vierailija
4/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.

En tiedä miksi olet työkyvyttömyyseläkkeellä, mutta laikkarin työ on fyysistä ja tylsääää. Samoja lattioita hinkutetaan päivästä toiseen. Kohteesta riippuu todella paljon miten mielekästä työ on.

Vierailija
5/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Puhumaan täytyy pystyä, mutta ihmisistä ei tarvitse pitää. Paksu nahka on eduksi, liian kiltti ei kannata olla, kuten ei missään.

Kuulostaa lupaavalta. Alan suunnitella tätä mahdollisuutta.

Vierailija
6/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa.

Siitä saa melko helposti töitä. Nyt on eläköitynyt paljon vanhoja työntekijöitä.

Minäkin sain elämäni ensimmäisen *oikean* vakityön laitoshuoltajana, vieläpä eläkkeelle lähteneen paikan.

Pätkiäkin pääsee tekemään, jos ei jaksa vakituista, kokoaikaista hommaa.

Huonoihin puoliin kuuluu pieni palkka, hometalot ja muut sisäilman ongelmat. Työ itsessään on myös pölyistä. Monet talot ovat kesällä kuumia ja silloin tehdään raskaat perussiivoukset.

Vierailija
7/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata.

En tiedä miksi olet työkyvyttömyyseläkkeellä, mutta laikkarin työ on fyysistä ja tylsääää. Samoja lattioita hinkutetaan päivästä toiseen. Kohteesta riippuu todella paljon miten mielekästä työ on.

Kuuluuhan siihen muutakin kuin lattiat.

Minä teen yhdistelmätyötä, eli olen myös keittiössä.

Vierailija
8/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin aloittanut kunnon kohottamisen ihan muista syistä, joten ehkä ensi syksynä olen terässä aloittamaan koulutuksen harjoitteluineen. Ap.

Vierailija
9/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata.

Kuuluuhan siihen muutakin kuin lattiat.

Minä teen yhdistelmätyötä, eli olen myös keittiössä.

Kuin myös. Sairaala; ei pölyä, ei perussiivouksia.

Vierailija
10/10 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa.

Siitä saa melko helposti töitä. Nyt on eläköitynyt paljon vanhoja työntekijöitä.

Minäkin sain elämäni ensimmäisen *oikean* vakityön laitoshuoltajana, vieläpä eläkkeelle lähteneen paikan.

Pätkiäkin pääsee tekemään, jos ei jaksa vakituista, kokoaikaista hommaa.

Huonoihin puoliin kuuluu pieni palkka, hometalot ja muut sisäilman ongelmat. Työ itsessään on myös pölyistä. Monet talot ovat kesällä kuumia ja silloin tehdään raskaat perussiivoukset.

Mainitset hometalot ja pölyiset ympäristöt. Onko työnantajalla velvollisuus hoitaa hengityssuojain tällaisissa kohteissa työskennellessä?

T. Vasta keskustelun löytänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi