Mies meni mökille kaverinsa kanssa
Joten mietin että teenkö illalla ns. Tiedustelu puhelun onko ees mökillä vai onko lähteny baariin...
Kommentit (18)
Te naiset ootte kyllä hulluja.
T. Nainen
Mies raahaa vieraan muijan mökille ja kutsut sitä vielä mieheksesi?
Tiedustelupuhelu? Itse eroaisin, jos joutuisin aikuista ihmistä kyttäämään. Tai jos kumppani ei voisi suoraa sanoa lähtevänsä baariin.
Kannattaa lähteä käymään siellä. Se on helppo mennä hiljaisuuteen puhumaan, jos ihan vaan soitat. Ja voihan sillä olla siellä mökillä muutakin seuraa tai ”kivaa” sen kaverin kanssa
Pue maastopuku päälle ja tee joku potero sinne. Mee sinne poteroon sitten väijymään. Ota kiikarit ja makuupussi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Pue maastopuku päälle ja tee joku potero sinne. Mee sinne poteroon sitten väijymään. Ota kiikarit ja makuupussi mukaan.
Ei helvetti 😂😂😂
Pyydä miestäsi pitämään läppärinkameransa auki ja samoin mikrofonin päällä 24/7, jotta tiedät missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
<3 Tämä on paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<3 Tämä on paras.
Pitäskö ite myös kokeilla tätä myös, jos pari siideriä ottas mukaan😂 tosin mulla on taipumus alkaa laulamaa humalassa niin äkkiä paljastuisi olin paikka ku keskeltä metsää alkaisi mouruaminen kuulumaan 😂
Sellaset Brokeback Mountainit siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<3 Tämä on paras.
Pitäskö ite myös kokeilla tätä myös, jos pari siideriä ottas mukaan😂 tosin mulla on taipumus alkaa laulamaa humalassa niin äkkiä paljastuisi olin paikka ku keskeltä metsää alkaisi mouruaminen kuulumaan 😂
Tai sitten sipsipussin rapina pelottais poijjaat kotia sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<3 Tämä on paras.
Ja sitten heräisit aamulla nallen vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Tää ois niin Siskonpeti-sketsi.
Vierailija kirjoitti:
Ja kato, että puhelimessa riittää akku, raportoit koko illan meille tänne. Kilpailija BB:lle. ;)
Miksi olette parisuhteessa henkilön kanssa, johon ette voi luottaa ? Läheisriippuvaisiako ?
Mun mies oli viime vklopun mökillä kavereiden kanssa. Oli myös eräs nainen mukana ja olen epäillyt heidän välillä olevan muutakin. Nyt se epäily vahvistui. Mies ei suostu kommentoimaan mitään asiasta miksi se henkilö oli siellä.