Kysymyksiä värikkäistä silmälasikehyksistä
Työkaverini, joka on keski-ikäinen, osti kirkkaanväriset silmälasikehykset. Niistä keskusteltiin työpaikalla kahvitauolla. Hän itse ja jotkut muutkin sanoivat, että värikkäät silmälasikehykset saavat silmien katseen näyttämään virkeämmältä ja ulkonäön nuoremmalta jopa useita vuosia.
En itse näe niiden vaikutusta ihan noin. Mielestäni neutraalit ovat paremmat. Ehkä näemme ulkonäön nuorekkuuden eri tavalla ja eri asiat "nuorekkaaana". Mitä mieltä te olette?
Kommentit (4)
Katso -ap- nyt Mikko Alataloa ja Aira Samulinia, jotka käyttävät värikkäitä silmälaseja, kuinka nuorekkailta ne näyttävät!
Riippuu ihan väristä. Kehysten väri voi korostaa kauniita tai rumia yksityiskohtia kasvoissa. Esimerkiksi minulla on punaruskeat hiukset ja punertava iho. Kullanväriset kehykset korostavat hiusteni väriä, mutta punaiset saavat ihoni näyttämään laikukkaalta. Värikkäät kehykset saattavat nuorentaa yhtä ja vanhentaa toista.
On ne ihan kivoja. Esim kauniithavunvihreät sopivat, jos on ruskeat silmät ja vaalea tukka.
Voihan pitää yksiä värillisiä ja yksiä vaikka metallisankaisia sellaisten vaatteiden kanssa käytettäviksi, johon värillisiä on vaikea stemmuuttaa.
Kyllä värilliset tuovat iloa ja vaihtelua arkipäivään, mutta värien pitää olla lempeän kauniita. Ei shokkifucksiaa tai jotain ällöä.
up